miercuri, 22 ianuarie 2014

2014.. cu surprize..

Hai ca iar n-am mai scris de ceva vreme.. si a si inceput noul an de.. mai ca am uitat ca a fost vacanta.

Ma gindeam ca in fiecare an am cam spus ce sentimente imi trezeste el asa.. pe la inceputuri.. prin urmare mi-as da cu parerea si despre acesta.. Pe care il simt.. interesant. 

Dar nu interesant asa cum a fost 2011.. Interesant pentru ca va fi cu surprize si rasturnari de situatie.. cu situatii pe care crezi ca le controlezi sau de la care stii la ce sa te astepti insa iti vor dovedi contrariul.. 

Cind crezi ca lucrurile s-au linistit.. va fi din nou furtuna.. si cind astepti furtuni mari.. ele vor fi intr-un pahar cu apa.. cam asa il vad pe anul acesta.. cu situatii neprevazute sau neasteptate.. in care sa iti testezi zambetul cu care iesi dintr-o asana care se lasa cu durere.. Vor cadea masti.. si se vor pune altele.. da.. cam asa il vad.. neasteptat...

Prin urmare.. daca anul trecut ziceam ca va fi tihnit.. ca va fi anul cu A mare.. (si pentru mine a cam fost.. din multe puncte de vedere, dar nu va plictisesc cu asta acum), daca acum vreo doi spuneam ca vreau sa fac totul cu entuziasm.. Anul asta.. anul asta o sa fiu pregatita pentru orice.. cu un zambet.. ceea ce va doresc si voua!

Niciun comentariu: