marți, 10 ianuarie 2017

Jurnal de fumator 2

Sunt in India, de duminica :) ultima tigara am fumat-o pe aeroportul din Delhi.. La controlul de securitate mi-au luat bricheta pe motiv ca nu am voie sa am bricheta cu mine in aeroport. Mi s-a parut cel putin ciudat.. si nu se vand brichete la nici unul din magazinele din aeroport.. Au tigari in schimb.. cate vrei si de care vrei.. Probabil teama de piromani este foarte mare.. altfel nu-mi explic. Dar au sali speciale de fumat in aeroport si, pentru ca iti iau bricheta, au pus la dispozitia tuturor un obiect... o bricheta generala.. Am folosit-o si pe asta. :)

Cand am ajuns la Dehradun, destinatia finala inainte de Risikesh, unde voi petrece doua luni si unde nu voi fuma, nu eram sigura daca vreau ca taximetristul care a venit sa ma ia sa fie deja acolo sau sa nu fie ca sa mai am timp de o tigara. Era acolo, asa ca ultima tigara am fumat-o practic in Delhi.. duminica pe la 18:00 :)

Mi-am luat si bricheta acum, deci am si pot daca vreau :) dar nu vreau.. am zis ca doua luni nu vreau si prin urmare nu vreau :) Mi se pare insa interesant cum de fapt se poate jongla cu asta. Adica daca sunt acasa pe balcon si beau un pahar de vin, pot sa fumez o tigara si asta e, iar acum sa nu fumez de doua zile deja si sa mi se pare ok.

Singurul lucru care ma cam supara este o stare de somnolenta.. Nu stiu daca este de la faptul ca am fost treaza peste 35 de ore si nu am reusit sa recuperez.. ca de cand am ajuns programul meu incepe la 6 dimineata, adica 2;30 noaptea acasa, deci practic functionez noaptea si ma culc pe la 18:00-19:00 seara.. sau de la faptul ca m-am lasat de tigari si nu-mi functioneaza neuronii cum trebuie pana se obisnuiesc fara nicotina. Eu tind sa inclin spre pimele doua variante pentru ca nu simt nevoia sa fumez.. adica nu stiu..

Cam asta e cu fumatul.. imi place, am hotarit sa iau o pauza, voi reveni la aceasta placere cand ma intorc acasa pentru ca am vazut ca se poate :)

Niciun comentariu: