duminică, 7 aprilie 2024

Iarmarocul fermecat...

Din când în când e bine să interacționezi cu oameni pe care nu îi cunoști deloc și nici ei pe tine... și să vezi care este percepția lor... pentru că imaginea din capul nostru.. de cele mai multe ori neactualizate de... uneori din copilărie.. poate fi distorsionată.. bașca unele convingeri de care nici măcar nu suntem foarte conștienți...



Astăzi am avut o supriză, participând la un astfel de curs.. unde puteai să lași o calitate sau o abilitate pe care crezi că o ai și să iei orice altceva de la unul din ceilalți participanți... să constat că mulți ar vrea să fie ca mine.. să ia... de la mine.. unii ar fi vrut să mă cloneze... dar... au vrut să ia de la mine...

atitudinea, siguranța, prestanța, autenticitatea, organizarea... direcția (știe foarte bine ce vrea și face ce vrea...), hotărârea, onestitatea (spune lucrurilor pe nume), congruența (între ce gândește, ce spune, ce face), încrederea... 

Nu mă așteptam.. nu sunt o persoană confortabilă... pe alocuri mie mi se pare că sunt chiar enervantă... adică eu pentru mine aș fi enervantă... și cu toate astea.. se pare că de fapt... lumea chiar apreciază să mai fie și scuturată din când în când... oameni pe care nu i-am văzut în viața mea... probabil nu o să-i văd niciodată... sau.. cine știe... 

Am lucrat la astea... mai ales la vorbitul în public (numeros)... n-au venit neapărat din natura mea... sunt o persoană introvertă.. extrem, dar... extrem de retrasă... personalitate extrem de nefeminină.. sau nu neapărat nefminină, dar cu abilități extrem de rare pentru femei... știu... (https://www.16personalities.com/ro/personalitate-intj)... vă puteți face testul, să vedeți voi cine sunteți... un oarecare cameleon... asa am fost eu in acest context... cine sunt eu azi?... sau cand ne vedem la o cafea?... habar n-am.. altcineva... 

Niciun comentariu: