luni, 21 septembrie 2009

Cu taxiul... sau nu..

N-am o problema cu taximetristii. Adica in general n-am o problema cu ei, trebuie sa fie foarte stresant sa stai toata ziua in trafic, cu dosul pe scaun, printre tot felul de nebuni, nevrotici, psihotici sau mai stiu eu cum... Inteleg ca trebuie ca se plictisesc ingrozitor si atunci au chef de vorba. 

Daca iau un client (in cazul meu o clienta), care pare tinara (dar NU E!) si deci poate fi luata usor la per tu orice ar face si oricum ar fi imbracata.. ii apuca si cheful de vorba. Eu nu vorbesc.. sunt unul din acei clienti care nu vorbesc. Nu ma intereseaza starea natiunii vazuta de pe bancheta din spate a unui taxi. Nu ma intereseaza nici cine cu cine s-a mai combinat si nici care sunt teoriile conspiratiei (sau legaturile mafiote) care stau in spatele unei lucrari sau alteia din Bucuresti. Chiar nu ma intereseaza.. le am eu pe ale mele.. sau cel putin asa imi place sa cred. Si daca ma vezi cufundata cu totul in telefon (citind presa poate sau dind mesaje.. sau chiar vorbind la telefon intr-o alta limba decit romana) lasa-ma in durerea mea in pace ca e clar ca nu vreau sa vorbesc cu tine..

Si mai e ceva.. in timp ce tu dai din gura acolo in fata.. si te uiti in oglinda retrovizoare sa vezi reactiile mele si astepti si (poate) niste raspunsuri, eu habar n-am ce balmajesti pentru ca imi urla in creier boxa din dreapta spate cu niste idioti care se cred haiosi dimineata (sau seara) si nu inteleg nimic din ce-mi spui.. deci lasa-ma! Lasa-ma sa traiesc si eu! In legea mea.. in linistea mea... si inchide nenorocitul de radio (ZU sau altul la fel de 'haios') pentru ca nu ma intereseaza.. pentru ca vreau sa merg unde am de mers fara sa discutam despre copiii tai, ai mei, sau alte subiecte de interes. Pot sa supravietuiesc si daca nu esti prietenos cu mine! pe cuvint.. as fi chiar foarte fericita daca n-ai fi prietenos cu mine.. Nici eu nu sunt. Sunt chiar mai prietenoasa (financiar vorbind) daca n-ai vorbit cu mine, daca ai incercat sa ma duci in tacere si cit poti tu de repede acolo unde vreau sa ajung.. unde ti-am spus ca vreau sa ajung (si ai fi auzit si unde vreau sa ajung si pe unde vreau sa ajung acolo daca n-ar fi urlat muzica sau daca ai fi fost putin atent si la altceva decit zumzetul din capul tau)... ufff

Astazi sunt total antisociala..

Niciun comentariu: