luni, 19 octombrie 2009

Doua weekenduri de 'sort of' clubbing

N-am mai scris de ceva vreme la rubrica Cluburi.. baruri.. Si nu pentru ca n-am mai fost :) Dar cred ca n-am apucat.

Acum doua weekenduri an fost in Club Spice. In mod normal as fi spus ca nu e genul meu de club, dar, ajungind destul de tirziu si destul de 'bine dispusa' chiar m-am distrat si chiar mi-a placut. E aerisit, adica nu te calci in picioare si ai loc sa dansezi. Au o formatie care cinta coveruri. Baiatul (solistul) nu e cel mai talentat din lume, dar.. dupa cum spuneam, eram destul de foarte bine dispusa sa nu ma intereseze prea tare ca n-are voce sau ca falseaza. Este genul de loc unde trebuie sa ajungi neaparat baut dinainte.. sa nu ti se para atmosfera de Disco Why Not de pe vremuri.. Nu pot sa va spun de ce mi-a lasat aceasta senzatie.

Weekendul care tocmai a trecut am avut mai multe experiente in premiera. le iau pe rind sa nu amestec lucrurile.

Prima oprire Club Ota. Poate stie cineva ce inseamna numele, eu nu stiu, dar nici nu m-am straduit prea tare sa aflu. Am ajuns intr-o casa cu curte, la subsol. Dupa ce am platit intrarea.. nediscriminatoriu 10 Ron (adica acelasi pret pentru fete si baieti), am ajuns intr-o chestie.. pe care - am discutat varianta nu foarte serios insa - probabil am putea sa o facem si noi in boxele de la subsolul blocului in care locuim. Investitie minima, efect maxim (dar nu pentru mine, am decis ca nu sunt in target :))). Garderoba este intr-o camera (poate sa fie o boxa, dupa cum spuneam) in care se pun doua suporturi de umerase si se mai aduc niste cuiere vechi si niste mobila care te incurca prin casa... si te duci acolo, iti pui haina.. vezi tu ce se intimpla cu ea.. sau poti sa te hotarasti subit ca vrei sa pleci cu alta haina... sau poate nu-ti mai aduci aminte cu ce haina ai venit.. intra cine vrea.. iese cine poate cu ce poate. Oricum, de apreciat increderea acordata celor care frecventeaza clubul. Toaleta e asezata strategic.. o vede oricine pentru ca treci pe linga ea si, daca nu esti atent, coboara cineva pe tine de acolo (pentru ca trebuie sa urci vreo doua trepte sa ajungi la toaleta si este asezata destul de ciudat.. nu pot sa va explic, asta e de vazut). Meri apoi pe un culoar foarte ingust din care se mai deschid tot felul de camarutze (alte boxe) in care sunt mese si diversi care fac tot felul de lucruri.. unii joaca carti, altii nu stiu exact ce fac dar au creioane si hirtie). Si ajungi in cele doua sau trei camere principale - care, puse la un loc sunt cit garsoniera in care locuiesc... In prima camera, care e de trecere spre alte doua, se afla DJ-ul si VJ-ul :)))) VJ-ul e un baiat care are un bec/proiector in dreptul caruia pune tot felul de lentile si hirtii colorate. De tavan mai atirna niste hirtii albe pe care se proiecteaza ce-i trece prin cap VJ-ului sa puna in dreptul becului (se vede treaba ca nu inteleg deloc arta moderna.. probabil mi-as lua niste rosii si oua acum de la acei artisti). In afara de faptul ca existau momente in care VJ-ul nu proiecta nimic si becul imi batea fix in ochi (pentru ca era indreptat spre gloata care se afla in camera) nu pot sa spaun ca m-au dat pe spate nici proiectiile omului... Camera a doua era barul. Sau probabil asa se numea, dar bautura nu cred ca este viciul principal satisfacut in Ota. Nu stiu daca erau 20 de sticle de bautura (din fiecare cite una), dar erau asezate pe niste etajere care mergeau pina la tavan (tavanul fiind foarte inalt).. prin urmare ultimele doua etajere erau fix de decor pentru ca barmanul nu putea sa ajunga la ce era depozitat acolo, prin urmare nu putea servi, prin urmare nu se putea consuma... Muzica... hmm.. cred ca trebuia sa fii foarte afumat (si nu neaparat in sens figurat... adik baut) pentru a te putea bucura de acea muzica.. prin urmare.. am decretat.. poate e ok sa te duci devreme, sa iei in primire o boxa si sa joci bridge pina dimineata sau remi sau alte jocuri de societate... altfel.. nu e de mine..

A doua oprire.. Expirat. Aglomeratie, cald, coate in burta sau in gura, depinde la ce inaltime te aflai tu sau cei care le imparteau. Clubul are doua zone, una de ceva house/electro.. nici nu mai stii cum se cheama (oricum eu sunt total pe linga subiect cind e vorba de denumiri si stiluri.. poate e vorba de trance.. habar n-am)... si una mai oldies but goldies. Zona de oldies e foarte aglomerata.. poate si unde trebuie sa treci de ea pentru a ajunge incealalta zona si, daca nu e cineva care sa-ti spuna ca mai exista o zona, nu ai de unde sa stii, asa ca probabil sunt multi care cred ca Expirat are 50m patrati, asa cum am crezut si eu in prima faza. Trebuie sa intri printr-un culoar destul de obscur pentru a ajunge spre cealalta zona. Intre cele doua zone e un spatiu de chill cred.. aici e garderoba, buda si un joc de fotbal mecanic.. Me.. again.. not in target.

A treia oprire Bar Fly. N-am mai fost de ceva vreme, dar.. muzica f ok, destul de gol la 3 dimineata.. Am stat o vreme. Nu mi-a placut ca au pus parchet pe jos si locul pare mult mai rece, dar cred ca mocheta era imbicsita rau de fum si scrum si bautura varsata, asa ca parchet e o investitie pe termen mai lung.

Dupa cum am constatat in grup, Bar Fly, unde erau mai multi barbati decit femei era mai gol. In Expirat, unde te calcai in picioare erau foarte multe femei.. Intrebarea a fost daca femeilor le place aglomeratia. Eu am decretat ca mie nu.. si mi s-a spus ca eu n-am avut niciodata gusturi prea feminine.. sau mai bine zis ca gusturile mele au coincis mai mereu cu cele ale barbatilor.. de aici si problema mea ca nu prea am prietene femei.. si ca ma inteleg mai bine cu barbatii... Asa o fi.. nu-mi dau seama..

Pina data viitoare.. si urmatoarea seara de clubbing... din ce am vazut recomand Bar Fly (dar asta nu e o noutate).. si poate si Spice daca va duceti gata veseli :)

Un comentariu:

Redy spunea...

La aceasta postare ...nu puteam sa nu am si eu un cuvant de spus :) Barfly , locul meu favorit ...

Anu' acesta avem barmanita frumoasa Andreea , avem muzica buna , nu e foarte aglomerat si nu este intrare ... Nu intra oricine pentru ca locul este mai retras insa e central ...

Bun asa ... data viitoare ma alatur echipei de "hazlii" care incearca cluburile bucurestene !