vineri, 7 ianuarie 2011

Anul sabatic s-a incheiat...

Ehe.. dragii mosului... nu, stati.. am incurcat povestile.. mosul nu sunt eu.. sau?.. va spuneam ca in ianuarie o sa fiu obosita.. sigur.. n-am precizat anul :))) pentru ca spuneam ca o sa revin in ianuarie, dar a trecut ceva vreme de atunci... a trecut un an.. anul sabatic de la scris. M-am maturizat? hehe.. cine, eu? neah.. am imbatrinit sigur, da' nu ma las si nu ma las si nu ma las..

Nu va spun de anul trecut. Nu va spun ca a fost plictisitor.. am muncit ca 'boul'.. ceea ce inseamna ca mi-am facut treaba totusi.. alte transferuri, alte schimbari, alti cretini.. am descoperit si citeva cluburi interesante, mi-am facut abonament la sala dar am ajuns doar de doua ori (intr-un an! a se nota.. de aici si explicatia cum de reusesc astia cu cluburile lor de fitze sa reziste pe piata.. daca or fi multi 'destepti' ca mine care platesc si nu se duc.. e ca la stat.. timpul trece, leafa merge.. noi cu drag muncim).. am invatat niste lectii dureroase prin intermediul unor oameni apropiati.. am abandonat cainele la tara (si mi-e rusine de asta).. am stat vreo luna si mai bine prin Bulgaria (mai lasati-ma vreo doi ani inainte de a ma intreba cum sunt bulgarii - senzatiile sunt inca proaspete si as putea sa fiu extrem de subiectiva si - 'pe cale de consecinta' - rautacioasa)... era sa pun un punct dar am pus altceva.. nu stiu daca virgula sau punct si virgula (cind ma decid - daca ma decid - va anunt).. am dus copilul la Disneyland (unde s-a lasat cu drame pentru ca Minnie Mouse n-a catadicsit sa vina sa faca poza si a plecat fara sa salute personal..)... am intrat pentru o scurta perioada in febra imobiliarelor (dar am abandonat considerind ca este un consum de energie inutil - basca am ajuns la concluzia ca in imobiliare pot sa lucreze toti cei care habar n-au sa faca ceva.. orice.. including imobiliare [no offence pentru cei care stiu macar sa vorbeasca]; sau poate de fapt eu sunt de vina pentru ca n-am cautat de lux)... am achizitionat cateva (niciodata suficiente) perechi de pantofi... am facut un curs de fotografie (tras, smuls, impins.. l-am si terminat si am si o fotografie pe care o ador - facuta de mine adik)... So.. am inceput un nou an.

Declar anul sabatic incheiat in mod oficial ;) Declar ca acesta va fi un an interesant.. si sa ne auzim cu bine in zilele urmatoare..

Un comentariu:

Redy spunea...

Welcome back :)