marți, 27 septembrie 2011

35.. and counting...

Am 35... Mda, nu stiu, poate ar trebui sa simt ceva in legatura cu asta. Ar trebui? Ar trebui sa ma schimb sau sa propun niste rezolutii? Sa imi fac planuri cu... "things to do before turning 40" sau "things to do before I die"? Se spune ca imbatrinesti atunci cind regretele iau locul aspiratiilor. Well... Have they?

I have mixed feelings about this. Nu, nu conteaza ca am intrat in alt segment de virsta, ca nu mai sunt luata in calcul in cercetarile de piata care vor sa afle preferintele publicului tinar. Probabil ca n-am fost nicioata reprezentativa, am fost mereu o anomalie, acel 1% care nu se incadra in peisaj.. Nu vad de ce acum ar fi altfel, doar intr-o alta clasa de virsta.

I have mixed feelings din alte motive... Inca nu cred ca pot sa le astern pe "hirtie", sau nu inca. Este una din acele idei care nu s-au cristalizat inca, dar care ma bintuie de ceva vreme. Probabil ca se va clarifica in citeva zile sau saptamani, probabil ca va fi o noua "perla" a coroanei...

Se spune ca life begins at 40. Nu mai stiu daca v-am spus povestea din spatele acestei zicale, oricum, le are ca protagoniste pe vestale... Ele incepeau sa traiasca si pentru ele de la 40, pina atunci traind pentru altii, sau cu alt scop. Deci nu, virsta nu are legatura cu ideea despre care vorbeam mai sus...

Niciun comentariu: