vineri, 16 septembrie 2011

Reguli pentru comentariile pe acest blog..

Incep prin a-mi cere scuze cititorilor si vizitatorilor obisnuiti ai blogului meu si care sunt persoane cu bun simt.

Cind am inceput acest blog.. acum citiva ani.. buni... am facut-o pentru mine si nu neaparat pentru 'faima si glorie'. Nici acum nu scriu pentru asta. Nu scriu - sa ma scuzati - nici pentru cei care s-au abonat la blog, nici pentru cei care citesc constant, nici pentru cei care ajung intamplator aici. Scriu pentru mine in special, e felul meu de a jongla cu ceea ce mi se intampla (unul din feluri), fara a recurge la ajutor specializat (din partea unui psiholog).

La inceput (a fost cuvintul, mda.. nu asta voiam sa spun) aveam citiva cititori.. ii numaram pe degetele de la o mina. Apoi... printr-un concurs de imprejurari.. pe care nu eu l-am creat, a devenit din ce in ce mai popular. Ma intreb de fiecare data (m-am mai intrebat si aici, in mod.. 'public') de ce ar vrea cineva sa-mi citeasca elucubratiile, dar.. ce stiu eu, poate pur si simplu rezoneaza cu mine sau cu ce mi se intampla intr-un anumit moment. Unde vreau sa ajung de fapt.. pentru ca iar bat cimpii interminabil.. si nu ajung la subiect este.. urmatorul fapt.. Se stie ca lucrurile bune mor din cauza propriului succes. Inca nu omor nimic.. nici macar comentariile, dar...

Am avut si am incredere in continuare in nivelul de bun simt al cititorilor mei si astfel am decis sa nu moderez comentariile, deci ele sa apara in momentul in care sunt scrise. Se pare ca popularitatea a atras si persoane de o factura indoielnica - imi pare rau sa constat acest lucru.

Acesta este un blog personal si de aceea imi rezerv dreptul sa sterg orice comentariu care mi se pare nepotrivit - in 3 ani de cind am lansat acest blog nu mi s-a intamplat pina astazi sa sterg comentarii.

Draga "anonymous", sau cum te vei numi pe viitor, imi rezerv dreptul sa sterg comentariile care nu comunica nimic inteligent celorlalti putini cititori ai mei.  Sunt oricind deschisa la un schimb de idei, la argumente si dezbateri, la pareri care au legatura cu subiectul posturilor mele - pro sau contra acestora, orice are coerenta si un subiect pertinent, dar afirmatii de dragul afirmatiilor si jignirile gratuite la adresa mea sau a altora pe blogul meu vor fi sterse fara regret sau drept de apel din partea ta. Sper sa nu fiu nevoita sa introduc moderarea comentariilor.

Ma multumesc cu putinii mei cititori cu un grad ridicat de bun simt si inteligenta, care stiu sa lase comentarii pe masura caracterului..

Niciun comentariu: