marți, 23 august 2011

It's all in the genes..

De unde venim si incotro ne ducem.. it's in our genes. Nu poti schimba asta pentru ca asta vine odata cu creierul de reptila.. pe care toti il avem by the way.. si care ne transmite informatii.. (se numeste hipotalamus am aflat si eu citind.. da.. mi se mai intampla si asta, alaturi de celalalt obicei prost.. uneori gindesc)... da, chestia aia mica, cu informatii multe din vremea cind inca nu umblam pe doua picioare, care a acumulat in timp toate fricile, frustrarile si panicile de generatii..

Creierul de reptila actioneaza in situatii de stres.. desigur, nu toti ne tragem din aceeasi reptila, prin urmare nu toti avem acelasi bagaj genetic si acelasi bagaj de frustrari si spaime..

Unii se aseaza cuminti intr-un colt sperind sa treaca (pe principiul.. capul plecat.. sabia nu-l taie)... cameleonii fac asta de obicei... Altii isi pun frumos mainile in solduri, sa para mai inalti si mai fiorosi, cam ca soparla gulerata (pe principiul cea mai buna arma de aparare e atacul)... Si mai sunt si cei care nu trebuie sa faca nimic, doar sa existe, precum varanii de komodo.. sau crocodilii... (fiecare cu specificul lui, dar acelasi stil, pe principiul.. te asteapta la cotitura).

Nu-i asa ca lucrurile si-au schimbat perspectiva putin daca sunt privite astfel? problema este.. ca hipotalamusul n-ai cum sa-l schimbi.. e acolo..

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cit esti de proasta!

babel_me spunea...

Draga "anonymous", consider ca aceasta a fost o manifestare reptiliana si o voi trata ca atare. Imi permit sa iti sterg comentariul pentru ca nu comunica nimic inteligent celorlalti putini cititori ai mei. Sunt oricind deschisa la un schimb de idei, la argumente si dezbateri, dar afirmatii de dragul afirmatiilor si jignitoare pe deasupra mi se pare putin prea mult.

In alta ordine de idei, ai putut lasa acest comentariu pe blog doar pentru ca eu am incredere in nivelul de bun simt al cititorilor mei si am decis sa nu moderez comentariile, deci ele sa apara in momentul in care sunt scrise. Se pare ca popularitatea a atras si persoane de o factura indoielnica - imi pare rau sa constat acest lucru. Ma multumeam cu putinii mei cititori cu un grad ridicat de bun simt si inteligenta, care stiu sa lase comentarii pe masura caracterului..