sâmbătă, 20 august 2011

It is not about me.. or you...

Spuneam acum ceva vreme.. poate nu aici, dar ideea ramane - ca ne credem speciali, deosebiti, buricul pamantului, dar nu suntem... povesti ca ale noastre exista cu sutele, cu miile... desigur, ce ni se intampla noua este cel mai important, dar asta nu inseamna absolut deloc cum ca am fi singurii care trecem prin una sau alta, ca daca scriu despre ceva mi s-a intamplat numai mie sau numai tie.. Sentimentul de identificare cu povestile de pe blog ma maguleste cumva.. este semn de scriere buna.. general valabila, dar stirneste pasiuni si dispute pe care nu le anticipez niciodata atunci cind scriu.

Daca ea si el din povestile cu punct si virgula seamana cu personaje reale este pentru ca sunt pur si simplu poveste care pot avea ca protagonisti pe oricare dintre noi.. doar asa se si cheama acest blog.. Undeva.. cindva.. i se poate intampla oricui.. orice din ceea ce scriu eu..

Don't take it personally.. sau dimpotriva.. luati-o foarte personal, dar nu va identificati cu personajele mele.. si nu luati decizii.. nici eu nu iau decizii bazindu-ma pe romanele pe care le citesc.. e vorba de fictiune.. 

Nu mi-am propus niciodata sa schimb vieti sau sa influentez decizii. Nu sunt un model de urmat.. n-am fost niciodata si nici n-as suporta ideea.. presiunea ar fi prea mare si eu nu vreau decit sa-mi traiesc viata.. cu bune si rele.. cu nebunii si platitudini.. cu momente de fericire maxima si de depresie neagra.. ceea ce va doresc si voua (mai mult din cele bune, desigur, nu depresii)..

Niciun comentariu: