vineri, 12 august 2011

Azi am aflat ca am multe scame pe sacou... chit ca eram doar in camasa :)

Perierea este o activitate pe care nu o practic si in acelasi timp detest sa-mi fie aplicata.. ipocrizia dusa la extrem. O consider pe aceeasi treapta cu tratamentul libidinos.. mi se ridica coama si mi se zburlesc penele cind simt ca mi se aplica.

Lucrurile sunt clare.. cind cineva nu te inghite si nu te inghite in mod evident, ba mai mult decit atit iti si spune.. poate nu in atit de multe cuvinte.. ca nu te inghite (sau de fapt bate putin cimpii si e clar ca de fapt asta vrea sa-ti transmita) dupa care.. contextul se schimba si incearca sa devina o persoana foarte prietenoasa.. care te place.. se intereseaza de tine.. te considera o persoana 'puternica'.. 'vezi ca ai o scama pe sacou'... poate 'vrei (si) o cafea'.. mi se intoarce stomacul pe dos (la propriu!). 

Unde iti este coloana?!? Unde iti sunt principiile?!? Cum crezi ca o sa te vad dupa astfel de scene? Ce parere o sa am despre tine? Think about it just for a while... De ce te-as vrea in preajma, cind stiu exact despre ce este vorba?

People! Ii admir foarte mult pe cei care stick to what they think or believe.. indiferent de situatie. 

Nu te plac pentru ca trebuie sa te plac.. nu te plac dintr-o data pentru ca s-a schimbat contextul sau relatia in care ne aflam.. e simplu.. Si pentru ca eu sunt asa.. imi plac oamenii care sunt la fel ca mine. Nu imi plac ipocritii.. U know.. e clar ca n-ai cum sa te schimbi la 180 de grade peste noapte.. masca jos.. sterge-ti zimbetul acela fals.. play it like it is.. :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sau poate aplica strategia tine-ti dusmanii cat mai aproape, mai ales daca acum "contextul se schimba", la asta nu te-ai gandit?
Ia-ti ragazul sa ii spui acestei persoane deschis ca nu iti place "schimbarea macazului" din partea ei si poate vei afla chiar de la ea motivul pentru care a incercat sa se poarte astfel cu tine.
A-ti imagina scenarii despre ea si a-i pune eticheta dupa o faza ca asta nu e cea mai sanatoasa abordare.
Pe mine ma enerveaza oamenii care iti dau senzatia ca nu au nevoie de nimic niciodata, ca se descurca intotdeauna singuri, dar evident ca la un moment dat cer un cat de mic sprijin, un sfat, o idee si nu stiu nici cum sa ceara si nici cum sa spuna multumesc. De aceea isi imagineaza ca un soi de milogeala ii salveaza...

babel_me spunea...

Foarte matur commentul tau si rational :) contextul se schimba astfel incat nu poate sa nu-si tina dusmanii aproape (adica eu) si mai mult decit atit ca nici nu e de preferat sa fim dusmani (pentru linistea sufleteasca a tuturor).. dar.. pentru ca nu am cum si de ce sa vorbesc despre asta nu voi continua...