luni, 8 august 2011

Is there something missing?...

Stiti senzatia aia pe care o ai o vreme.. cum ca nu se intampla nimic.. ca orice ai face nu reusesti sa termini nimic? Ei bine.. am trecut printr-o perioada de genul asta acum citeva luni.. daca ar fi sa o leg de planete (stiu.. eu.. si planetele din capul meu).. aratau ele cum ca asa trebuia sa se intample..

Dupa care a urmat o perioada cu multe bife.. o perioada in care s-au intamplat multe.. mi-am facut tatuajul, l-am vrut, l-am visat.. il am.. am cautat un apartament mai mare.. mai aproape.. mai cu motz.. l-am gasit in sfirsit, am semnat contractul, m-am mutat... am comandat masina.. a venit (da, ok, a durat 3 luni, dar intr-un final a venit), am vazut-o pe Anouk in concert si am urlat din tot sufletul pe toate melodiile... Am un job nou.. care era singura varianta in afara de demisie..

Eu spun ca paharul meu e aproape plin.. lucrurile s-au intamplat.. unul cite unul... se anunta un an interesant.. pai.. a fost.. si e doar august.

Probabil depinde foarte mult de perspectiva dar... Is there something missing?... Make a wish.. let it happen...

4 comentarii:

A spunea...

mai zi-mi o data cum ai facut, ca eu sunt la stadiul ala in care nu se intampla nimic...

sau poate asta e ideea, sa faci no matter what? eu stau si astept sa se intample pentru ca mi-e frica sa fac ceva ca sa nu stric altceva ... si stau uite-asa , suspendata intre doua lumi:)

iar pt tine o sa se intample si what is missing, intotdeauna lucrurile bune vin la pachet :)

am zis.

babel_me spunea...

:))) Stii cum se zice.. ce-si face omul cu mana lui.. lucru manual se numeste :)

Exista perioade mai bune si perioade mai putin bune, perioade in care aparent nu se intampla nimic, dar se pun bazele a ceva ce va sa vina :) suspendat intre doua lumi nu poate ramine nimeni, oricit de frica i-ar fi. La un moment dat primesti un imbold.. "enough is enough" si in plus, eu, n-am fost niciodata 'caprioara ranita' pentru ca pot si pentru ca vreau :)

Sa nu ma intelegi gresit, si pentru mine au mai facut si altii, dar.. daca stai si astepti sa se intample ceva nu faci decit sa pierzi timp :)

Gindeste-te putin ce ai vrea.. si cum ai vrea, apoi.. cred ca lucrurile incep sa se intample :)

Ai avut mare rabdare daca mi-ai citit toate posturile :)))

A spunea...

m-a prins... ca un roman bun, pe care nu mai poti sa-l lasi din mana, desi e tarziu si ti se impleticesc ochii printre randuri... hei...poate ti-am dat o idee acum;)

si stiu ca urasti caprioarele ranite, dar eu zic ca e un lucru bun ca recunosc... e ca la Alcoolicii Anonimi... intai recunosti si dupa aia te tratezi ...

incerc sa misc, cu pasi mici, sper sa iasa ceva

babel_me spunea...

:) Ideea exista de ceva vreme.. poate o voi pune in practica, la pensie :))) cind voi putea da si nume si oricum nu va mai conta.. precum cu dosarele secrete :)

Nu urasc 'caprioarele ranite' :))) doar ca nu sunt asa si n-am fost niciodata. Ura este un sentiment mult prea puternic pentru relatia pe care o am eu cu caprioarele ranite :)

Cred ca la AA.. recunosti si apoi te abtii :)) Nu te tratezi niciodata.. once an alcooholic, always an alcooholic..

dar iti urez succes in demersul tau. cred ca daca vrei ceva cu adevarat.. se intampla, mai ales daca tine de tine sa se intample;)