marți, 29 noiembrie 2011

Too much.. Too little... Too late... too soon... time out

Iar n-am mai scris de ceva vreme.. poate pentru ca mi se pare ca lucrurile se misca prea repede si nu numai repede, dar haotic. Adica da, ok.. putina dezordine constructiva nu strica nimanui, nici macar mie, sau mai ales mie.. Eu sunt mama haosului, dar de obicei stiu exact unde este fiecare lucru in haosul pe care tot eu l-am creat.. ei bine.. acum ma simt cumva depasita de situatie..

Imi vine asa.. sa ma asez intr-un colt si sa astept sa treaca.. si nu trece. Jumatati de fraze.. judecati incomplete.. gesturi neterminate.. pentru ca inainte sa se termine.. incep altele, noi.. Si nu apuci sa intelegi ce a fost cu cele dinainte pentru ca trebuie sa le constientizezi deja pe cele care urmeaza.

Poate am imbatrinit.. stiu.. un truism.. dar poate ca de fapt asta e explicatia. prea multe, din prea multe directii, in prea multe directii.. fara logica. Bine, daca ar fi doar fara logica probabil n-ar fi asa de greu de digerat, dar sunt si fara interes... adica faci lucrurile doar sa le faci.. nu pentru ca iti place, nu pentru ca te intereseaza, nu pentru ca ai o pasiune... nici macar pentru ca trebuie sa le faci pe acelea si nu altele.. faci doar sa faci ceva.. sa pari ocupat.. in mijlocul evenimentelor... De cele mai multe ori insa.. evenimentele nici nu te privesc si nici nu te vor neaparat acolo. S-ar intampla la fel de bine si fara tine. Poate s-ar intampla chiar mai bine fara tine. Dar avem nevoie sa ne credem importanti.. sa credem ca fara noi nu s-ar putea.. si atunci ne bagam in ciorba altuia prevalindu-ne de parerea (proprie de altfel) ca fara noi nu se poate, ca suntem doriti acolo.. ca am fost chiar invitati...

Uneori ma simt ca un spectator la toata debandada asta.. sunt acolo, dar parca nu sunt acolo... chiar si cind ar trebui sa fiu. Am obosit.. nu fizic.. asta ar fi fost simplu. Am obosit psihic.. si nu stiu cum altfel sa ma odihnesc decit stind pe bara..

Uff... m-am ametit si pe mine de data asta.. :)

2 comentarii:

prea mult alb spunea...

Azi am dat peste blogul tau , cu nume de film si spersa nu fiu eu prima careia sa-i stergeti comentariile.
Interesante lucruri si chiar adevarate . Deocamdata atat , imi trebuie cava timp pentru "digerarea informatiilor"

babel_me spunea...

Nu sterg comentarii - poate doar pe cele care fac reclama la diverse produse. Dupa ce am stabilit regulile pentru comentarii nu s-a mai intamplat sa isi verse cineva frustrarile nefondate pe aici :)