joi, 5 ianuarie 2012

Cu entuziasm, va rog! :))

Hei.. e deja 2012. Am auzit atitea despre 2012.. am si vazut citeva.. toata lumea face planuri.. fie pentru ca vine sfirsitul lumii, fie pentru ca asa trebuie, nu? la inceputul anului sau la sfirsitul anului :))).. tragi frumos o linie si faci calculele, vezi daca da cu plus sau cu minus, unde iti ies minusuri incepi sa scrii rezolutii, unde iti da cu plus incercuiesti si subliniezi si tot vrei mai mult.. pentru ca.. nu-i asa... intotdeauna vrem mai mult... si altceva..

Anul trecut spuneam ca va fi un an interesant.. si a fost.. ooooh... si inca nici nu banuiti cit de interesant.. agonie si extaz.. pe aproape toate planurile..

Ei bine.. anul 2012 a inceput.. unii spun ca este anul confirmarilor, altii ca este anul schimbarilor... Eu.. n-am.. n-am niciun sentiment legate de anul asta.. am sentimente amestecate, acum sunt optimista, peste 5 minute imi schimb dispozitia.. si dincolo de asta.. sunt "numb".. nu gasesc varianta potrivita in romana. Imi vine sa pling.. dar pling degeaba.. imi vine sa rid.. dar n-am motiv.. sa fie anul contradictiilor?

As vrea sa fie anul entuziasmului.. in care tot ce fac sa fac cu energie si cu entuziasm.. ca e vorba de un proiect nou, de drumul la birou in fiecare zi, de a petrece timp cu mine, cu pitica sau cu amicii sau chiar de a ma desparti.. cu entuziasm si cu sentimentul ca "there must be something good coming out of it".. acest "it" fiind orice.. absolut orice.. si something good.. ca e o lectie, un sentiment, o experienta..

2 comentarii:

Matei Bitea spunea...

gata. acum apucă-te de scris, adică abordeaza un subiect care să agațe pe oricine. dă-i drumul, cu entuziasm!

babel_me spunea...

:)) multumesc pentru incurajari.. scrisul nu era neaparat pe lista mea :) n-as vrea sa te dezamagesc, dar nu este ceva ce fac cu regularitate sau de care ma apuc voiniceste/tovaraseste :)))