luni, 23 ianuarie 2012

Sa umplem golurile mai bine..

Nu sunt consecventa.. in postari vreau sa spun. Bine.. uneori nu sunt consecventa nici in opinii.. pentru ca uneori mai citesc, ma mai documentez, mai invat ceva si e normal pe undeva sa mi le schimb, dar am si unele idei putine si fixe.. si de data asta chiar nu mi-am schimbat opinia vis-a-vis de postul precedent. 

Chiar cred ca in afara de vreo.. ce sa zic.. 200 hai 300 de oameni... restul.. holograme :))) Nu, glumesc.. dar ceilalti sunt acolo cu o agenda. Si chiar si cei 200.. 300.. cred ca striga in primul rind impotriva lor insisi.. Ce naiba.. am luat-o pe cimpie.. cum sa spun asa ceva? Pai.. fiind aici un loc in care eu elucubrez, voi puteti sa faceti abstractie de ceea ce eu scriu/spun...

Sa incerc sa cristalizez ideea.. pen' ca ea nu e inca foarte clara nici macar pentru mine, dar am asa.. o senzatie.. 

Spuneam acum ceva vreme ca ma simt depasita de situatie.. ca lucrurile se misca prea repede si fara logica sau inteles (pentru mine astea doua se cam confunda.. pentru ca eu nu inteleg daca nu are logica, dar nu toata lumea e ca mine.. am mai zis :)).. ca as vrea sa opreasca cineva chestia asta pentru ca eu as vrea sa cobor, sau ca oricum, m-am asezat linistita intr-un colt si astept sa treaca.. ca uneori ma simt ca un spectator in toata debandada din jur si chiar din mine. 

Mi se mai intampla un lucru ingrijorator (pentru mine), imi fac planuri sau oricum, incerc sa-mi organizez timpul.. sa existe ceva cit de cit stabil si organizat in tot haosul din jur si din noi. Asta e clar semn de dementa.. Lunea fac x, martea fac y si tot asa.. This is not me.. dar asta e ceea ce am devenit.. cind simti ca totul iti scapa, ca iti fuge pamantul de sub picioare, incerci sa preiei controlul lucrurilor simple.. unii tin dieta - controleaza ceea ce maninca; altii isi schimba culoarea parului - o fac si eu foarte des... si tot asa. Unii ies in strada - si fac asta cu regularitate si indarjire.. da.. nu ma controleaza sistemul pe mine, vezi.. eu am controlul acum... Eu imi planific timpul si activitati in acest timp. Eu sunt mama ne-planificarii! Adica eram.. pentru ca in acest context.. haotic.. ma transform.. si pentru ca ma transform.. ma frustrez si pentru ca ma frustrez... cine stie ce o sa mai fac.. Nu.. n-o sa ies in strada pentru ca acolo nu se da ce caut eu si manifestarile extroverte n-au facut niciodata parte din arsenalul meu de tratare a frustrarii.

Sunt suparata pe mine.. am din nou acel sentiment de neputinta.. daca oamenii ar fi educati n-ar astepta ca lucrurile sa se rezolve din afara.. As fi putut oare sa fac ceva in acest sens? Si ca mine.. cred ca sunt si ceilalti 200 - 300... suparati pe noi insine pentru ca am permis asta.. Dar.. am convingerea ca noi suntem acele aberatii din cercetarile de piata, acele marje de eroare, acele exceptii de la regula..

Cred ca da.. betonam pe dinafara.. cumplitele goluri diauntru.. dar lucrurile nu se rezolva nicind astfel.. tot de la golurile dinautru trebuie sa incepem.. altfel.. ne vom prabusi interior..

Pfiu.. galeata cu melancolie nu e departe.. dar hei.. e luni, e noul an chinezesc.. smile :)

Niciun comentariu: