luni, 23 iulie 2012

Eroare de sistem..

Eh, cu toata nebunia din ultima vreme n-am avut ceea ce se cheama ragazul necesar sa-mi mai dau teme de reflectie (cum imi comenta cineva la unul din posturile anterioare). De fapt am avut prea multe teme de reflectie si am intrat intr-un fel de.. eroare de sistem, supraincarcare cu informatii.. 
De fapt n-am avut ragazul sa trag concluzii pentru diversele teme de reflectie si in plus am facut ceva ce n-am mai facut de multa vreme.. m-am interesat putin de ce se intampla in afara mea.. in societatea asta in care incercam sa traiesc fara sa deranjez pe prea multi..

A nu se intelege ca problemele sau situatiile care m-au scos din letargia socio-politica s-au rezolvat si acum pot sa ma gindesc la altele.. nu.. dar.. imi dau seama ca am ajuns totusi la concluzia ca probabil nu se mai poate face mare lucru aici. Ca atitudinea mea de a trai fara sa-i deranjez pe altii, fara sa ma bag in ciorba nimanui si fara sa ma pun de-a curmezisul nu m-a ajutat sa beneficiez de acelasi tratament.. ca unii vor mai mult ca altii, ca sunt doar o vaca buna de muls.. dar pina si vacile au nevoie de un minim de context si grija pentru a putea fi mulse.. Incep sa cred ca aici nu mai gasesc acest minim de care am nevoie.. pentru prima data in viata mea ma gindesc serios sa-mi traiesc viata in stilul meu in alt loc.. inca nu stiu unde si cum, dar stiu ca m-am gindit la asta.. pina acum eram impotriva ideii de a pleca, acum m-am gindit la asta pentru prima data si pentru mine asta inseamna ceva.. inseamna foarte mult...

Apoi.. extrapolind de la contextul socio-politic.. si venind mai aproape, in universiul zilnic.. m-a apucat un fel de nevroza generalizata si o dorinta de a-i face pe cei din jur sa-si asume responsabilitatea pentru ceea ce fac, sau au facut.. Acest « unul face si toti trag » nu ma mai amuza. De la cel mai inalt nivel, pina la cel mai jos dintre ele.. nu mai vreau sa am in jurul meu astfel de oameni. Vreau oameni care sa-si asume.. opiniile, actiunile.. sa-si asume atit faptele si opiniile, cat si consecintele sau rezultatele lor.. chiar daca uneori nu sunt cele mai bune rezultate, sau cele mai fericite.

Deci.. de fapt am avut in perioada aceasta foarte multe teme de reflectie.. prea multe.. si problema este ca nu am reusit sa ma concentrez pe concluziile lor.. Inca mai meditez la diverse aspecte si cred ca la un moment dat.. coroana va avea citeva perle noi..

Un comentariu:

A spunea...

cred ca e un moment in care foarte multi romani se gandesc serios sa plece...si fiecare isi face propria analiza SWOT vis-a-vis de relocare. Si eu am facut-o dar nu am luat inca o decizie. mult succes in "regatul perlelor"