luni, 15 octombrie 2012

Pentru ca e luna... Noua....

Intotdeauna am avut senzatia ca lucrurile se intampla in viata mea cu o oarecare ciclicitate.. Apare un personaj.. imi place... contextul insa nu se potriveste.. este acea situatie de timing total gresit.. Pe moment ma gindesc cum ar fi daca.. apoi tot eu imi spun ca n-ar fi.. pentru ca nu e locul.. si nici momentul, pentru ca am niste amanunte de rezolvat si daca nu le rezolv nimic nu se poate intampla asa cum cred, vreau.. Si apoi personajul dispare.. viata isi reia cursul..

Peste citiva ani.. total intamplator si neasteptat.. personajul reapare.. contextul e total schimbat.. din toate punctele de vedere.. am mai imbatrinit.. unii pot sa spuna ca ne-am mai si maturizat.. dar asta e o utopie :))) Si din nou ma gindesc.. cum ar fi daca... dar nu pot sa duc gindul mai departe.. Pentru ca iar am ceva interior de rezolvat.. iar nu ma simt bine cu contextul.. Desigur, nu mai este acelasi context, dar tot un context nepotrivit este... Si va trebui sa mai curga ceva apa pe Dimbovita inainte sa imi fi rezolvat eu ce am de rezolvat..

Acum.. intrebarea e.. sa astept sa rezolv tot ce-ar fi de rezolvat? poate ies la pensie pina atunci.. sau sa ies schiopatind.. la o cafea? :))) O cafea n-a omorit pe nimeni, nu?

Niciun comentariu: