vineri, 4 ianuarie 2013

2013.. La multi ani!

La multi ani! A mai trecut un an.. blah, blah, blah... v-ati facut lista cu ce-a fost, ce vreti sa fie.. ce nu vreti sa fie etc etc? Foarte bine, nici eu. ma intreba cineva daca mi-am pus o dorinta la 12 noaptea. Dorinta?!?.. la 12 noaptea?!?.. eu imi pun dorinte in fiecare zi.. Am nevoie de 12 noaptea pentru asta? sau de o anume noapte?.. pfuu... grea intrebare.. eu n-am.. asa cum n-am nevoie nici de o noapte speciala sa ies din casa..

Cum o sa fie anul acesta?... habar n-am.. anul trecut spuneam ca n-am vreun sentiment special in ceea ce-l priveste, dar ca vreau sa fac totul sau orice cu entuziasm..

Pentru anul acesta am un sentiment de... tihna.. Nu ca si cum m-as linisti.. sa nu exageram.. probabil ma voi linisti cind m-oi duce.. dar simt asa ca este Anul.. cu A mare.. poate pentru ca e cu 13.. poate pentru ca de citiva ani incoace am trecut prin citeva.. 

Ma uit in urma si ma simt bine.. ma uit inainte si ma simt la fel de bine.. Simt ca am invatat multe (nu tot.. hehehe)... ca mai am multe inca de invatat, dar... ca nu imi e frica de lectii.. Sunt probabil citeva lucruri pe care nu le voi invata niciodata.. sau poate mai tirziu decit mai devreme.. dar am de gind sa traiesc din nou cu acelasi entuziasm.. si sa-mi testez limitele.. ale mele si ale altora.. sa incerc sa fac tot ce in prima faza imi zgindareste reticenta, stirneste frica sau chiar imi provoaca atacuri de panica... Pina la urma ne definim singuri..

Un an bun! Foarte bun! Cu bunele si relele lui sa fie insa cel mai bun de pina acum!

Niciun comentariu: