luni, 28 octombrie 2013

Pina cand am sa ma scol...

Vine-o vreme cind nu-ti mai vine sa spui "de ma voiu scula, pre multi am sa popesc si eu..."... nu.. iti vine sa te scoli si sa-i popesti pentru ca amenintarile n-au rezolvat niciodata nimic.. Adica e ca si cu tanguiala sau lamentarea... nu rezolva nimic.. doar iti fac viata mai urita.

Asa ca vine o vreme cind iti vine efectiv sa te scoli si sa incepi sa popesti... 

pe tine pentru ca te porti imatur si uneori iresponsabil; 
pe tine pentru ca vrei sa atragi atentia si gasesti cele mai nefericite moduri sa o faci; 
pe tine pentru ca joci rolul mironositei, dar de fapt nu esti ci stii foarte bine ce vrei si unde vrei sa ajungi; 
pe tine pentru ca te victimizezi si-mi otravesti sanatatea (mentala); 
pe tine pentru ca te victimizezi si-i inveti si pe altii acest "modus operandi" pe care eu il detest.. prin urmare reactia mea la victimizarea celei de-a doua persoane sunt cu atit mai virulente... 
Pe tine pentru ca nu iesi din starea de lasa-ma sa te las; 
pe tine pentru ca apreciezi lucruri care ti se pareau detestabile acum ceva vreme.. adica esti ipocrit; 
pe tine pentru ca te faci frate cu dracul pana treci puntea; 
pe tine pentru ca inghiti fara sa spui nimic; 
pe tine pentru ca ma tratezi de sus cu mare lejeritate; 
pe tine pentru ca esti isterica; 
pe tine pentru ca esti nesigur si faci mult rau astfel; 
pe tine pentru ca incalci morala...; 
pe tine pentru ca incalci etica; 
pe tine pentru ca ti se pare ca esti mai destept decit ceilalti si ii tratezi astfel; 
pe tine pentru ca ai uitat de unde ai plecat; 
pe tine pentru ca nu intelegi cum s-ar putea distruge totul in citeva clipe... 

Si pe mine pentru ca accept toate astea...

Pina cand am sa ma scol...


Niciun comentariu: