joi, 7 februarie 2008

Cashmere Mafia vs Lipstick Jungle

Greva scenaristilor a aruncat televiziunile americane intr-un haos greu de descris. In topul vizionarilor se afla Supernanny, American Idol.. un fel de MegaStar de peste ocean... sau Wife Swap... un fel de schimb de mame. Lumea nu mai poate sa se uite la seriale in reluare... s-a plictisit... asa ca, la mijlocul sezonului s-au aruncat pe piata doua seriale noi... Asta ar putea fi un lucru bun... sau nu...
Autoarea Sex and the City, Candace Bushnell, si-a adus la TV o alta creatie... Lipstick jungle... mda, dar vedeti, asta nu e totul. Producatorul Executiv al lui Sex and the City, Darren Star, are si el un serial, lansat la inceputul lunii ianuarie, Cashmere Mafia.
Am vazut citeva episoade din Cashemre Mafia si mi-a placut (desi criticii spun ca este "a creative disaster" si ca Lipstick Jungle este mai bun... adica dintre doua rele...). Nu pot sa ma pronunt in legatura cu LJ, pentru ca inca nu l-am vazut, dar exista tot felul de dezbateri pe tema asta in media americana si nu numai. Cica cei doi de mai sus lucrau impreuna pe marginea cartii ei, Lipstick Jungle, si, la un moment dat... s-au certat, asa ca fiecare si-a lansat propriul serial. Pina la urma e si un razboi al orgoliilor in ratingurile acestor doua seriale. Lumea zice ca daca nu s-ar fi certat am fi avut un serial mai bun ca Sex and the City...
Pina voi vedea LJ (si voi putea sa am propria parere despre el) ma multumesc cu CM si imi place de Zoe... desi multi o considera exagerata (ca personaj... superwoman/wonderwoman...) dar pina la urma... si eu am probleme cu generatia ID (trebuie sa vedeti episodul 2 sau 3 din CM sa intelegeti despre ce vorbesc)... si nu e usor sa impaci capra cu varza. Imi place de fiecare dintre ele intr-un fel sau altul... sigur, e glam (poate prea glam), dar fiecare aspiram la asta.. deci nu vad nimic rau.

Niciun comentariu: