marți, 29 ianuarie 2008

now that's what I call shopping


Am ajuns in Istanbul pe la 11 dimineata si, desi am fost avertizata ca de la aeroport la hotel voi face intre o ora si doua... in functie de trafic, am ajuns in numai 30 de minute. Hotelul nu m-a impresionat foarte tare. Probabil ca dupa ce am stat in altele, cum ar fi Hyatt din Belgrad (la care inca ma gindesc... deci intelegeti impactul), Hotel Nippon din Istanbul nu e chiar doboritor. Trecind peste micile neajunsuri... cum ar fi ca nu exista in camera ceva, macar o hirtiutza, pe care sa scrie care sunt serviciile pe care le gasesti sau pe care hotelul ti le pune la dispozitie, este un hotel ok. Adica e curat, are mini bar, se fumeaza si e destul de in centru.

Am mai fost in Istanbul acum citiva ani, dar situatia era alta si eu eram alta... De la hotel la birou am luat metroul... prima surpriza a zilei. In Istanbul exista o singura linie de metrou care are sase (6) statii. Da. Fix sase statii. Si daca vrei si tot n-ai cum sa te ratacesti. Au incercat, se pare, sa mai deschida citeva, dar au gasit tot felul de vestigii, asa ca acum au multe situri arheologice si n-au metrou....

Dupa o intilnire foarte, foarte scurta (dar asta pentru ca ea incepuse foarte devreme, iar eu ajunsesem destul de tirziu) la birou, am plecat la masa (vedeti bine.. se facuse ora 1 si oamenii astia isi iau pauza de prinz cu regularitate... ceea ce mie nu mi s-a mai intimplat de citeva luni). Asa ca ne-am dus la masa intr-un shopping mall... chiar linga birou. Mi s-a spus ca probabil era prima sau a doua zi de la deschidere... pentru ca dadusera in folosinta apartamentele de la etajele superioare, asa ca au deshis si mall-ul. nu toate magazinele erau deschise, asa ca am plecat spre al doilea shopping mall. Istanbul Canyon 1 si 2 este mai mare decit toate mall-urile din Bucuresti puse unul peste altul. Brand-uri?... You name it.. they have it. N-am facut cumparaturi pentru ca am fost prea bulversata de atmosfera. Este cumva in aer liber (se poate vedea din imagini), asa ca undeva... as putea spune ca in mijloc, dar cred ca ar fi o prostie, au un patinoar. Au un etaj cu magazine pentru copii... haine, jucarii, haine.. jucarii.. jucarii.. haine...
Voi continua maine cu povestirile pentru ca nu s-a terminat... ziua a continuat cu un restaurant deosebit.. Litera. Sigur, daca voi supravietui zilei de maine in care voi fi trainer.

Niciun comentariu: