marți, 8 ianuarie 2008

ti-e bine in vacanta?

As putea sa zic da... sau as fi putut sa zic da. Pina cind am primit un mesaj pe mobil - de la birou. Uite... eu cred ca operatiunea cade daca nu sunt io acolo, dar cind mai are omu' citeva ore (numarate... ) de libertate si vacanta n-ar trebui lasat sa se bucure de ele?!? Adik genul de mesaj panicat.. putem sa ne vedem maine urgent legat de scorecard si segmentare regionala putea sa astepte pina maine dimineata cind ma intorc la birou! Chiar putea... nu rezolva cu nimic situatia daca e trimis acum si nu face decit sa-mi strice mie ce-a mai ramas din vacanta de iarna (adica 18 ore in cap - din care vreo 5 sau 6 vor fi de somn oricum). Si cu ce adik sa mi se strice vacanta?!? Cu scorecard... pai sa ma ierte Dumnezeu, da' mai am putin si scuip foc pe nari si scot fum pe urechi daca mai aud de chestia asta odioasa. Cind nu stie despre ce e vorba... mai bine.. stiti cum e, fericiti cei saraci cu duhul (care de fapt inseamna ca ce poate fi mai frumos decit sa nu stii ce e aia scorecard?!?... sau poti sa nu stii ce sunt alea o multime de lucruri si tot sa te bucuri de viatza)... iar cei care stiti... imi pare rau sa aud asta (dar imi pare bine ca nu sunt singura napastuita de soarta).

Uite-asa... se pot duce pe copca zile bune si relaxante de vacanta... din cauza uneia care crede ca se crapa pamintul daca n-avem noi discutia aia maine.. da' confirmata de azi... unii oameni n-au masura!

Niciun comentariu: