marți, 8 ianuarie 2008

azi nu ne spalam...

V-ati gindit vreodata ca trebuie sa va mutati doar pentru ca nu va mai suportati vecinii? Ei bine, io m-am gindit de foarte multe ori (si chiar as face-o daca as avea cu ce). Mda, de fiecare data cind dau drumul la apa calda si ea nu vine (nuuu mai vine), imi vine mie sa-mi fac bagajele si sa ma duc invartindu-ma.

Locuiesc intr-o zona foarte frumoasa.. mult spatiu verde, blocuri cu putine etaje si multi locatari trecuti de o virsta (prea trecuti sa mai fie onorabila). Sincer... nu stiu cum de-si mai permit sa locuiasca in zona pentru ca intretinerea e monstruoasa si imi imaginez ca oricit de pensionari sunt.. tot pensie se cheama. Hmm... si acesti domni si doamne - foarte onorabili - au luat hotarirea in unanimitate (a lor adik pentru ca intilnirile cu locatarii au loc de obicei in timpul saptaminii pe la ora 10.00 - 11.00, cind vedeti voi, niciun om al muncii n-are cum sa participe) sa dea apa calda citeva ore pe zi... adik dimineatza de la 7 la 9 si seara de la 18 la 22. Putin mai mult in weekend ca de.. lumea trebuie sa faca macar baia saptaminala.

Acum... io n-am nimic cu ei si cu programul lor de baie, dar mie imi place sa fac baie... adik baie de la doua ore in sus, cit de des. De cind cu Nichi nu prea-mi mai iese schema cu cit de des pentru ca ei i se pare ca ma distrez (si nu o condamn, chiar asa este) si vine peste mine... si s-a dus naibii relaxarea si baia si tot. Asa ca nu pot sa ma bucur de baie decit dupa ce ea se culca, adica dupa 22.00. Ei si de aici conflictul de interese... pentru ca pe mine nu ma intereseaza cine ce hotarire a luat cu privire la programul de apa calda, io vreau si am dreptul macar din cind in cind, la o baie adevarata... si nu tre' sa dau socoteala nimanui pentru asta.

Si mai e si nevoia de apa calda din timpul zilei - cei care au copii poate inteleg mai bine. Adica da, sigur ca acum se gasesc scutece de unica folosinta, pe care le arunci, dar ce ramine in urma lor... la fundul copilului... Sunt de acord ca trebuie sa-mi calesc putin copilul... dar parca nu-mi da mina sa-i produc o cistita micutza de la virste foarte fragede...

Si uite-asa ma scot astia de la asociatie din sarite si deja sunt catalogata drept nebuna care vrea apa calda la ore nepotrivite (pentru cine?!?). Sa nu vrei sa te muti?!?

Niciun comentariu: