marți, 8 ianuarie 2008

diverse legate de ceai

Am doua probleme.. una e mai recenta, cealalta are vechime.

Cu vechime
Ma enerveaza cumplit ca la noi nu se gaseste ceai Twinnings infusions. Dom'le, astia de la Twinnings au 300 de ani de experienta in prepararea ceaiului (adica si-au inceput afacerea in 1706, nu trebuie sa va spun in ce conditii traiau romanii pe vremea aia) si pe buna dreptate chiar stiu sa faca pentru toate gusturile. Si ma enerveaza ca, pentru ca nu se gaseste, de cite ori zbor io pe insula.. jumatate din bagaj e invariabil ocupat de ceai... probabil arata ca si cind as face trafic, dar e pentru uz personal...

recenta
Am fost la un revelion aproape faimos (am vazut doua posturi pe bloguri diferite cu acest subiect, deci e in carti) si am mincat si am dansat si asta e... pe ce muzica si cind am mincat nu mai comentez ca e tradiv. Da' as fi vut si io un ceai (dupa ce am mincat mincarea aia foarte condimentata), un ceai care este traditional si care in mod normal insoteste mincarea respectiva. Gazda s-a uitat la mine de parca vorbeam de nave spatiale si mi-a spus ca n-are... da' sa ma duc io la restaurant in zilele urmatoare si se rezolva... pai bine nenea Amarjitu (asta ii spune Nichi, poate pentru ca n-au fost prezentati oficial), la ce-mi mai foloseste mie ceaiul citeva zile dupa ce am consumat mincarea?!?

Ma rog.. s-ar putea spune ca sunt detalii.

Niciun comentariu: