sâmbătă, 19 ianuarie 2008

care e procedura in sectorul 6 ?

Masina straina pe loc de parcare platit la Primarie

Duminica seara am gasit locul ocupat si am trecut mai departe. M-am interesat despre metodele legale in vigoare. Astfel am aflat ca: Suni la dispeceratul primariei unde ai platit locul de parcare - in cazul meu Sector 3 - telefon 9854 si dai
detaliile exacte nume, adresa, telefon de contact.. etc.. si nr masinii care iti
ocupa locul.Dispecerul de la primarie sesizeaza telefonic Politia Comunitara si
firma care se ocupa de ridicari ( pt sector 3 - ROSAL). Eu am sunat si la
Politia Comunitara Sector 3 - 340.07.51 si le-am comunicat si eu datele
respective. Tot eu am sunat si la ROSAL sa ma asigur ca e totul ok. Vine politia
comunitara cu masina de ridicat, ii arati actele ( autorizatia de parcare,
buletin), face un pv de ridicare a masinii , ii da o amenda de il ustura
fundul... Aseara in jur de ora 5 aveam parcarea eliberata. Multumiri Primariei,
Politiei Comunitare si ROSAL. Nice JOB. Cam costisitoare pentru cel care-si
parcase Fiesta pe locul meu...


Am gasit acest post pe undeva. Pe mine m-ar interesa cum sta treaba in sectorul 6... sigur.. cea legala, nu cea cu surubelnita in cauciucuri sau cu scosul ventilului pen' ca n-ajuta...

3 comentarii:

Anonim spunea...

am auzit ca locul de parcare platit iti apartine intre orele 22-07,in rest oricine poate parca pe el. daca-i adevarat, trebuie sa astepti noaptea ca sa-l reclami pe intrus.

Anonim spunea...

22-07????!? adica de la miezul noptii?! e o prostie!

Anonim spunea...

oi, pe 29 ianuarie, a trecut prin consiliul local de la sectorul 6 hotararea privind ridicarea masinilor.

SUPERB!

Fac parte din randul partizanilor ridicarii de masini. Asa ca am sustinut hotararea.

Sunt si eu sofer in acest oras. Sunt si locuitor. Si posesor de auto fara loc de parcare. Asa ca sunt in cunostinta de cauza.

Problema apare la graba facerii, lipsa analizei si… dedicatia contractului.

Fosta firma, SC ILCOR AUTO ECO SRL, este actula firma si, cu voia primarului, viitoarea firma.

Banii, vor trece usor-usor, din buzunarele fraierilor, in buzunarele mult mai largi ale “the chosen one”.

Ce va ramane, va fi problema: nu sunt suficiente parcari. Iar finantare pentru constructia unora noi... nema, pentru ca toti banii vor merge la cei care ridica masinile.

Nu vreau sa mai comentez aici, am postat deja opinia mea si textul hotararii + regulament + caiet de sarcini pe:

http://atitudini.wordpress.com/2009/01/30/ridicarea-masinilor-in-sectorul-6-contract-cu-dedicatie/

Poate ajuta…