marți, 15 ianuarie 2008

Mansarda lui Jumbo sau The Loft

M-am gindit ca e momentul unei noi rubrici... in care sa-mi spun parerea despre diversele cluburi, baruri sau alte loc(aluri) de pierzanie prin care rar mai apuc sa merg in ultima vreme.

Sambata am fost in
Mansarda lui Jumbo. Nu stiu cine-i Jumbo, n-am avut ocazia sa-l cunosc.. dar.. a fost Ok la el in mansarda. Acum... sa fi fost cantitatea de alcool consumata sau anturajul.. se poate si asta. Oricum, mi-a placut muzica - n-o prea gasesti in alte cluburi de gen. Preturile.. as zice ca sunt comparabile. Stiu, ar trebui poate sa dau pretul unei beri, da' n-am consumat bere, asa ca pot sa spun doar ca un red bull (care mi-a dat aripi), e 10 RON. Si nu e cu intrare... ceea ce poate fi bine... dar poate fi si rau in acelasi timp (pretul la intrare mai selecteaza si clientela), dar poate stie Jumbo vreun secret sa nu-i vina toti potentialii clienti amatori de intrare free (poate sa fie muzica acel secret).

Ce nu prea mi-a placut (dar se va rezolva din iunie 2008) este ca nu e prea bine aerisit spatiu... si pentru ca eram multi si de... fumam... trebuia sa deschidem foarte des geamul. Asta a dus la un consum de alcool mult ridicat (erau -13 afara) si intr-un final n-am mai simtit ca deschideam geamul.

Poate o sa mai iesim acolo.. am auzit ca organizeaza si concerte. Bine.. nu sunt genul care merge la concerte prin cluburi, da' nu se stie niciodata cand imi schimb optica...:))

Un comentariu:

Anonim spunea...

nu cred ca e scump. nici io nu stiu cat e berea, da imi aduc aminte din meniu ca 50ml de vodca costa 8 lei si 50ml de Jack costa 13 lei. E mult? putin? habar n-am, da mie nu mi s-a parut.
aparent lumea s-a distrat foarte bine, which is a good sign.....