marți, 8 ianuarie 2008

ritualurile de frumusete... nu sunt pentru mine?!




De fiecare data cind sunt in baie (la mine, de obicei), ma minunez de numarul mare de borcane si borcanele pe care le-am adunat... constient sau nu, pentru a-mi demonstra ca sunt femeie..:) Pentru ca, nu-i asa, daca esti o femeie adevarata ai urmatoarele produse "absolut indispensabile": crema de maini, creama de picioare, crema de fatza, demachiant, tonic, lapte de corp, masca de maini, masca de par, sampon, balsam, gel de dus, sare de baie, ulei de baie, spuma de baie (bine... astea sunt valabile pentru mine), crema pentru unghii si cuticule (ce cuvint urit..), ulei de corp, scrub de corp, scrub de fatza, sapun de fatza.... mai vreti?!?... bine.. nu pun la socoteala farduri, rujuri si rimel, strugurel (alt cuvint care-mi da furnicaturi pe sira spinarii), crema de buze, masca de buze, masca pentru albit dintii, pasta de dinti speciala, baton corector pentru cosuri si scrub special pentru maini si scrub special pentru picioare.

Va dati seama ca da io ma minunez, sotul meu e de-a dreptul shocat - si cine ar putea sa i-o ia in nume de rau?... :))

Cine zice, ala e! Asa ca... dupa ce am depasit 30 de ani.. (stiti, femeia la 30 de ani... Blazac.. chestii), nu numai ca se zice ca stii foarte bine ce vrei, ai si experienta si stii si cum s-o faci, dar e momentul ritualurilor de frumusetze pentru ca altfel te stafidesti peste noapte.. sau ti se crapa obrazul si ajungi mai ceva ca ala din Mumia.. asa ca... mi-am zis ca poate trebuie sa imi adun mintile pe-acasa si sa ma dedau ritualurilor de frumusetze... urla revistele pentru femei de metode... le-am incercat.. uite-asa.. sa vad si io cum e si sa vad cum intineresc peste noapte (poate peste noaptea polara, ce sa zic).

Se ia una bucata cada si se arunca in ea toate ingredientele de mai sus pentru baie (adica sare, spuma, ulei) si multa apa calda... se baga personajul de poveste de groaza la inmuiat... Dupa ce sta vreo ora la inmuiat trece la chestiile de scrub... adica picioare, fatza, corp, maini... pina scartaie... in fine se termina cu baia care a durat deja vreo doua ore jumate.. poate chiar trei daca treci temeinic prin toate etapele - plus obinsuitele spalat pe cap, balsam (sau masca dupa caz - dupa cazul fiecaruia si al incidentei - adica daca era rindul mastii sau al balsamului ca cica si astea au o regula, ca Nurofenul si Panadolul.. adica nu se iau impreuna ci se alterneaza), dus obisnuit. Dupa ce se termina povestea cu baia (pe care vedeti, daca n-o faceti, n-aveti cum sa folositi si sa beneficiati de beneficiile - da, asa am scris, ati citit foarte bine... e licenta poetica, nu o luati ca pe o tautologie - nemaipomenite ale sarurilor.. uleiurilor si spumelor - nu clabucilor, desi, dupa intreg ritualul evident ca m-am umplut de clabuci), vine povestea de dupa baie... Adica.. crema de picioare, lapte de corp, tonic, crema de fatza, masca de maini, crema de unghii si cuticule si.. intre-un final apoteotic.. crema de maini (rahat, iar m-am dat cu crema de maini inainte sa sting lumina si sa inchid usa la baie, deci iar voi naclai clantza de la baie si intrerupatorul cu crema de maini)... in total... aproape 5 ore... pai de unde, dom'le timp pentru toate astea? Si, daca va uitati atent vedeti ca n-am pus chiar tot.. spalatul pe dinti, masca de albire a dintilor (cu care trebuie sa stai minim 30 de minute sa se intimple ceva.. pe termen lung).

Am ajuns deci la concluzia ca nu e de mine... si ca trebuie sa ma resemnez ca ma voi dezintegra intr-un an sau doi... pentru ca n-am dom'le acest timp la dispozitie.. mai ales ca.. dupa cum poate ati citit deja, apa calda se opreste la ora 22.00 si Nichi se culca aproximativ la aceeasi ora.

Un comentariu:

Anonim spunea...

"... sotul meu e de-a dreptul shocat ...".

Socat e mult spus dar pentru un om care are si perspectiva celor de la tara care se spala pe cap doar vara (si nu tu matreata, chelie sau extra-sebum) poate parea usor exagerat