luni, 7 ianuarie 2008

tu joci in deplasare.. io joc la dublu

Pe scurt.. nu-mi plac copiii. Da, adik nu mi-au placut niciodata si nici acum nu ma omor dupa ei. Sunt enervanti si urla, asa ca m-am gindit sa aman chestia asta cat de mult pot. Pana cand acel cat de mult pot.. s-a terminat...



Cand am aflat eu ce si cum sta treaba cu copilu', sotul meu nu era acasa... Mda, puteti sa spuneti ca juca in deplasare... da' l-am scos io din ale lui - asa cum vestea ma scosese si pe mine din ale mele - si i-am dat vestea cea mare. Cre' ca e cam nasol cand te suna nevasta plangind si te scoate de la film (da, adica nu numai ca juca in deplasare... la mii de kilometri distanta... da' era la film... ce incitant) sa-ti spuna ca poate vei fi tata peste noua luni - poate.. adik daca totul va fi ok.. nu va ginditi la altceva. Am facut fo trei teste.. sa fiu sigura, de.



De ce plangeam? un ochi plinge, unu' rade... cre' ca banuiam cumva ce ma asteapta. Adik nu puteam sa spun sigur de ce plingeam, doar ca plingeam rau... cre' ca m-am speriat putin.. si m-am gindit ca.. gata.. s-a zis cu viatza mea.. offf.. viatza mea. Ceea ce, fie vorba intre noi, s-a cam intamplat. Pentru ca acum totul poate fi povestit cu inainte si dupa... inainte, daca aveam chef sa plec din oras nu trebuia sa organizez trei familii si sa fac scenarii de filme de groaza, acum asa se intimpla.. si inca lucrurile stau putin mai bine acu' ca merge copilul pe picioarele lui (adik ale ei). Dar sa revenim...



Am aflat.. ce fericire... si ce intristare... Pina sa se intoarca sotzul din deplasare m-am deplasat io pina la medic.. asa cica e bine. Oricum, acolo am aflat ca bine e sa incepi din timp.. adik cu mult timp inainte.. sa te pregatesti. Nu eram pregatita, da' mi-am tras toate lozurile norocoase cu sarcina asta.. pana la un punct. Asa... merg la medic si zic.. stiti, imi traiam fericita copilaria mea la aproape 30 de ani.. si... as mai fi copilarit o vreme, dar... Eh, zice el (adik doctorul Badiu, numai vorbe bune despre el daca voi mai avea ocazia), vine o vreme in viatza fiecaruia... Si cam asta a fost. Venises vremea si la mine. Dupa ce-mi da o retzeta pentru acid folic (cica e bine pentru copil), imi spune: De acum... fara bai fierbinti, fara Kinley sau alte ape tonici, fara alcool, maxim 2 tigari pe zi - asta pentru ca sunteti fumatoare si stiu cum e - si fara ficat pentru ca are yryejdu si poate provoca avort spontan si fara plaja. Hopa sa, hop si-asa... deja e nasol. Pai io as face o baie fierbinte la fiecare doua ore daca as putea (asta pentru ca in timpul celor doua ore as fi in baie) si apa tonica beau din principiu. Deci... nici n-a aparut bine si au si aparut problemele... bravo dom'le.



Partea buna e ca a fost o sarcina usoara.. adik usoara pina am luat 30kg peste cit aveam deja si atunci a devenit foarte grea. Nu stiam cum e cu 30 de kile in plus... e rau. Te lasa genunchii, iti creste tensiunea, esti ca o balena pe uscat (un lamantin putin obeza, dupa cum ma numisem singura). Puteti sa spuneti ca am fost o vaca nesimtita... poate asa e.. pentru ca in ultima perioada mancam fructe si un borcan de Nutella pe saptamana. Nu-i normal.. probabil, dar asta mancam.. pentru ca asta vroiam si puteam.

Niciun comentariu: