joi, 15 mai 2008

Cel mai bine... Zen..


De saptamina trecuta inca incerc sa experimentez starea zen la birou. E foarte diferit ce se intimpla.. surprinzator.. pina la lacrimi. Uneori iti vine sa-ti iei cimpii si sa-ti bagi picioarele. Asa ca m-am hotarit sa fiu zen (sigur, e o figura de stil), dar le mai dau o sansa. pina la urma am 30 de zile perioada de proba.. se poate intimpla orice.. In unele zile mi se pare mai bine. In altele.. tara piere si babele se piaptana.. iar in altele toate mi se intimpla numai mie. Da' stiti ce ma scoate absolut din sarite?!?.. cind un personaj (de formatie inginer... blestemul vietii mele, cred).. pe pozitie de suprem... imi vorbeste mie de vizibilitate!!! Vizibilitatea companiei.. noi facem x lucru pentru vizibilitate.. si y tot pentru vizibilitate... Si se mai mira lumea ca tara asta e cu curu'n sus. Fiecare ar trebui sa faca ce stie, nene! Ce a invatat sa faca.. sau daca se apuca de altceva.. atunci sa invete si acel altceva.. ca vizibilitate nu inseamna nimic! cum stam cu pozitionarea? cum stam cu recunoasterea brandului? cum stam asa.. pur si simplu pe planeta si ne dam mari.. asta e.. Zen... si numai cu Zen se poate pentru ca altfel.. exista mai multe variante.. ris isteric la mentionarea a zecea oara in cadrul aceleiasi fraze a cuvintului vizibilitate... sau dimpotriva.. ton arogant si punerea la punct a personajului... asa ca... Zen (cit m-or mai tine si pe mine nervii)..:)))

Niciun comentariu: