sâmbătă, 3 mai 2008

Vodafone minte cu nerusinare

Saptamina trecuta m-au agasat constant cu reclama lor... pe toate posturile tv.. sau pe cele citeva pe care ma uitam eu. Internet.. la viteza maxima 7.9 Mb (sau 7.2.. nu mai retin exact) in toata tara. Si eu eram in tara asta! Si.. surpriza.. eram la tara.. da, acolo, pe virful dealului unde eu si toata lumea pe care eu o cunosc spune ca esti la tara... Mda.. si aveam un modem de la Vodafone. Ca asa m-a convin consortul sa stau o saptamina pe-un picior de plai.. pe-o gura de... sa lasam poezia ca mi-a iesit pe nas. Asa.. dupa cum spuneam am fost convinsa sa stau acolo mult peste limita (mea) normala.. pentru ca aveam un modem care promitea marea cu sarea la doar 256K.. si asta inseamna ca pot sa ma dau pe net din cind in cind, sa citesc si chiar sa trimit un mail... Doar stiu asta de pe vremea cind aveam modem de 56K pe dial-up.. si mergea.. Asa ca m-am dus.. si am stat. in primele citeva zile n-am avut nevoie sa-l folosesc.. da' am vazut reclama.. si ma gindeam cu incintare ce-o sa ma mai dau eu pe net si ce-o sa mai tricotez pe blog.. daca altceva n-o sa fac. Ei bine.. am aflat de la ei care e viteza maxima.. da' nu spun pe nicaieri care e viteza minima! Viteza MINIMA e 0Kb. Da, ati citit bine.. 0.. si maxima a fost de 18K da.. adik dupa vreo juma' de ora se incarca pagina de mail (asta in urma nenumaratelor F5 si a trei unghii roase de nervi).. si dupa alte 20 de minute de insarcau si mesajele (adik inboxu') pentru ca de citit vreun mesaj nu prea a putut fi vorba.. mesajul in 99,9% din cazuri era.. we're sorry da' e o problema cu mesajul.. incercati mai tirziu.. sau poate cind ajungeti acasa (la Bucuresti adik, la internet prin cablu). O prietena mi-a spus ca probabil n-au celula de date in zona... au doar antena de telefonie si atit. Da' de ce ar trebui sa ma intereseze pe mine chestia asta?!? Pentru ca Vodafone intelege altceva prin toata tara. Evident, la mine la tara nu face parte din toata tara lor.. nu stiu exact ce inteleg ei prin toata tara, poate in orasele mari?!?.. poate in Bucuresti si la mare.. si pe valea Prahovei? Nu nene! Toata tara ar trebui sa fie si la Suslanesti, Comuna Mioarele in judetul Arges (la 10 km de Cimpulung de Arges, unde mi-am blestemat io zilele in fiecare secunda de reclama la internet cu Vodafone).. asa sa stiti.

Niciun comentariu: