joi, 10 februarie 2011

De ce-as sta.. de ce-as pleca...

Uneori imi vine dorul de duca.. da, de duca asa.. sa plec si sa nu ma uit inapoi.. sa nu mai lucrez unde lucrez, sa nu mai fac ce fac, sa nu mai locuiesc unde locuiesc, sa nu mai fiu cine sunt.. prin urmare.. stau si ma gindesc daca nu cumva imi vine dorul de duca de mine..

Si atunci ma asez frumos intr-un colt si astept sa-mi treaca.. pentru ca.. nu-i asa.. fiecare are dreptul la momentele lui de stat cuminte intr-un colt.. sau poate la momentele lui de conflict de personalitate. Cum naiba vine asta? pai.. daca la o virsta oarecum inaintata iti vine sa lasi totul balta si sa te duci unde vezi cu ochii e clar o problema. Nu?

De vreo trei ani vreau un tatuaj.. contradictie in termeni cu mine.. Ma plictisesc repede.. nu ma pot hotari.. ori asta.. e pe viatza.. Prin urmare.. de trei ani stau si tot stau in colt asteptind sa-mi treaca. Si nu-mi trece.. si avind in vedere ca sunt o persoana cu mari probleme de rabdare, sau de nerabdare.. deja consider ca am asteptat o eternitate. Dar nu m-am oprit aici.. am incercat sa-mi fac unul.. n-am reusit.. probabil nu prezint garantia "viitorului client multumit".. ba chiar.. unul, care se presupunea ca trebuie sa te convinga de ce da.. a incercat ore bune sa ma convinga de ce nu..

Zilele astea m-am gindit.. mi-e sila.. mi-e sila, nene, sa ma intorc la birou.. la aceleasi probleme.. la aceleasi orgolii, la acelasi rahat mancat cu linguritza sau polonicul.. depinde de situatie si dispozitie.. Mi s-a luat..

Nah.. dileme existentiale la 34 de ani..Ai responsabilitati, femeie! nu poti sa-ti pui palma-n fund si sa pleci..

Zic sa ma mai asez putin intr-un colt si sa astept sa-mi treaca.. Da' ce fac daca nu-mi trece? Incotro?..

Un comentariu:

Anonim spunea...

Dar de ce sa astepti sa-ti treaca? Uneori a-ti pune palma-n fund e mai bine decit a-ti trage caciula pe ochi. Sau nu? Of cine mai stie neicusorule?