marți, 22 februarie 2011

Beating the odds...

Incep sa ma simt importanta.. ce se intampla, oameni buni? Adica.. stati.. nu ma intelegeti gresit.. e bine, dar totusi.. blogul meu avea in medie 6 cititori :))) Era mai mult pentru mine.. si vreo doi rataciti care aveau o legatura cu mine si astfel mai aflau ce imi trece prin conexiunea dintre cei doi neuroni - ah.. pe asta am uitat sa v-o spun... am ajuns la concluzia ca nu am numai un neuron (astenic).. am doi.. asta face diferenta (intre mine si alte... doamne..).

Am 11 followeri.. ce inseamna asta n-am habar.. de ce ar vrea cineva sa citeasca elucubratiile mele.. iar ma depaseste.. problema e alta.. ca cei 11 followeri sunt persoane independente de cei 6 cititori pe care ii aveam :)) Ceea ce ma face populara deja.. :)

Simt ca deja ma inceaca presiunea :)) O sa fac totusi abstractie de aceste cifre.. si o sa mai scriu cind si cum ma taie capul.. Nici macar nu promit ca n-o sa mai fac inca o pauza de un an..

Niciun comentariu: