miercuri, 23 martie 2011

Nu sunt singura nebuna :)))

Mi-am pastrat numele.. mi-am pastrat numele de familie, iar copilul are alt nume de familie.. cu toate neajunsurile care decurg de aici si despre care nu mai stiu daca am scris... o sa scriu despre ele..

In afara de de acum obisnuitul ridicat din sprinceana a neincredere si chiar incruntatura care denota neintelegerea fenomenului.. in ultima vreme am constatat ca nu sunt nebuna.. sau n-am fost neaparat singura nebuna.. Recent am lansat o invitatie la ziua copilului si am inceput sa primesc raspunsuri.. Guess what... multe mame au alte nume decat cele ale copiilor..

Lumea se schimba.. patriarhatul hmm.. sa-l regindim.. Femeile sunt niste persoane.. niste entitati cu viatza si vointa proprie.. Cine si-ar fi imaginat ca femeile sunt cineva prin ele insele, ca sunt 'dna Y' prin puterea propiului neuron astenic si a activitatii de zi cu zi si n-au nevoie de un el pentru a deveni 'dna X'... devenind astfel recomandate prin neuronul si actiunile unui 'el'.

How about that?!? cine si-ar fi imaginat?! :))) U go girls!

Niciun comentariu: