vineri, 15 aprilie 2011

Procesul de transformare

Spuneam ca vreau.. ca ma gindesc de ceva vreme la asta... ca astept sa-mi treaca si nu-mi trece.. ei bine.. Am inceput! procesul de transformare a inceput.. pe 13 aprilie.. se contureaza frumos.. a durut al naibii.. de fapt.. nici nu stiu daca era durere sau usturime.. o usturime enervanta care ai vrea sa se opreasca.. si se si oprea la un moment dat. Ai (sau am avut eu) momente in care ma gindeam.. probabil sunt masochista.. e cu siguranta o latura pe care nu mi-o descoperisem pina acum, dar alta explicatie nu poate sa existe.. Sa te supui unui tratament dureros de buna voie si nesilit de nimeni.. trebuie sa implice masochism... Si este numai inceputul.. pentru ca va dura o vreme.. pe principiul "go big or go home".. S-a lasat cu frisoane si dureri.. dar nu, nu se compara cu alte dureri care au fost mult mai mari.. Au trecut 2 zile.. nu doare nimic, doar in anumite momente.. cred ca incepe sa faca parte din mine insa.. :)

Va tin la curent :)

Niciun comentariu: