luni, 5 mai 2014

Lumea din oglinda..

Faptul ca femeile au gasit total dezirabile atributele masculine cum ar fi independenta, hotarirea, taria de caracter si au facut in asa fel incat sa si le insuseasca nu mi se pare deloc surprinzator. Lucrurile au evoluat, societatea a evoluat.. femeile au evoluat si ele... Nimic anormal. Daca poti sa tii o casa, poti sa-ti iei deciziile in ceea ce priveste modul in care vrei sa-ti traiesti viata si ai si mijloacele sa o faci fara ajutor din afara.. chiar nu vad de ce nu ai face-o.

Asta este "fata lu' tata" cum s-ar zice...

Ei bine.. pe cit de firesc mi se pare ca o femeie sa vrea, dupa cum spuneam atributele de mai sus, pe atit imi este greu sa imi dau seama de ce barbatii au evoluat in sensul feminin al atributelor... Li s-a parut oare viata femeii atit de linistita si usoara incat sa o vrea pentru ei?

Pot intelege ca o femeie sa prefere sa nu mai fie la cheremul diversilor (familie, sot) si sa-si castige independenta muncind...

Dar nu pot intelege ca un barbat sa se transforme in menajera din comoditate. Nu pot intelege cum poate cineva sa renunte la atributele masculine atit de usor si sa le reclame pe cele feminine..

Baiatul lu' mama...

Asta este.. asta se intampla acum. Nu stiu daca la generatia mea a fost mai pregnant, dar ma uit in jur si am aceasta senzatie.. ca toate fetele lu' tata s-au intalnit cu toti baietii lu' mama si lumea arata ca si cind s-ar fi intors cu fundu-n sus.. totul este pe dos

Niciun comentariu: