sâmbătă, 31 decembrie 2016

...2014...2016, 2017.. timpul e o conventie..

Mereu am crezut ca la 40 o sa mor.. Inca de cand am devenit constienta de mine am crezut asta.. Cu toata spaima pe care o starneam in jur cand o spuneam, credeam.. chiar si cand am incetat sa o mai spun din cauza reactiilor. Nu mi se parea nimic special in asta.. mi se parea ceva natural.

Inca mai cred ca la 40 o sa mor, doar ca intre timp mi-am schimbat perceptia despre fenomen. Pentru ca pana la urma moartea nu este altceva decat o transformare.. Precum moartea (Arcana XIII) din Tarot.. personajul nu ia gatul nimanui, dimpotriva, isi taie piciorul, se schimba de la radacina...

Murim in fiecare noapte pentru a renaste a doua zi, murim in fiecare clipa pentru a renaste in urmatoarea. 

2016.. este un an de vibratie 9. Ce inseamna asta? Este un an de final, de incheiere, de transformare. Pentru cine are vreo inclinatie spre numerologie adica. Dar.. 2016 este o conventie pana la urma.. O conventie pe care am acceptat sa o credem. Doar pentru crestini este anul 2016. Pentru chinezi este anul.. 4714, 4713 sau 4653 (da.. nici macar ei intre ei nu se pot hotari care a fost anul 1 in functie de Imparatul Galben)..  Sutrele Indiene si Yoga au in spate cel putin 5000 de ani de istorie. Indienii Americani sunt in aceeasi zona de istorie... Cu continentul African nu am o afinitate prea mare si de aceea nu stiu, dar cred ca si acolo putem sa gasim alt timp.. alti timpi. Fiecare a inceput numaratoarea cand a venit momentul sa inceapa numaratoarea. Asa ca da, timpul este o conventie. De la ce-am plecat? Ah.. da.. de la 2016.. pentru crestini an de vibratie 9.. adica ultima.. in an de vibratie 1 sadesti seminte, idei, ganduri (2008.. adica) si in an de vibratie 9 (2016 adica) cureti tot ce e de curatat pentru un nou ciclu.. (2017).

2016 nu a fost un an rau si nu a fost un an bun.. pentru simplu fapt ca bine si rau nu exista.. exista doar perspectiva noastra asupra evenimentelor.. Pentru mine 2016 a fost anul in care a trebuit sa vad cine sunt si ce vreau atunci cand multe din lucrurile prin care ma defineam s-au incheiat.. cine esti aunci cand nu mai esti ce stiai?.. grea intrebare, dar in acelasi timp.. acolo incepi sa te intalnesti cu tine, de la intrebarea aceea. Cine esti dincolo de toate conventiile sociale pe care le-ai adoptat (cu voie sau fara..)? Cine esti dincolo de job, de statut, de masina, de prieteni, de rol in socientate, de povestile pe care ti le-ai spus sau ti le-au spus altii si tu le-ai adoptat? Cine esti tu?..

Cine sunt eu?.. La intrebarea asta o sa raspunda 2017... Ma duc sa ma intalnesc cu mine.. dincolo de toate conventiile, de tot confortul si de toate locurile familiare, de toate locurile comune si de toate ideile preconcepute sau povestile mele.. pentru ca stiti ceva.. suntem energie.. si cine suntem maine poate sa fie total diferit de cine suntem azi daca alegem asta.. Da, e o alegere si o decizie si o creatie.. suntem creatia noastra.. 

Va doresc un 2017 cu experientele de care aveti nevoie si cred ca va fi un an inedit.. in care putem sa facem lucruri de care nu ne credeam in stare, dar nu pentru ca nu am fi fost, ci pentru ca asa era povestea.. Cred ca putem sa alegem ne scriem singuri povestea.. trebuie doar sa vrem :) So be it!



Niciun comentariu: