marți, 25 august 2009

One more week to go...

Ati simtit nevoia vreodata sa va spalati pur si simplu creierul? Pentru ca mie mi se mai intimpla. Vreo luna asa.. mi-am spalat creierul cu diverse jocuri simple pe Facebook. Inca nu s-a terminat, dar macar sunt constienta de asta.

Mi-am luat o pauza de la a gindi cu toti neuronii. I-am bagat in vacanta. Ei nu si nu, eu da si da.. pentru ca mai e o saptamina din august si apoi vine toamna. gata cu vacanta, gata cu leneveala, gata cu dolce far niente.. da, da..

Real life will strike back cu tot ce presupune asta.. gradinita, sculat in zori, treaba.. birou.. lucruri serioase...

So my dears.. one more week to go until the adult life comes back... so.. pina atunci.. let's make the most out of clubbing, drinking and having fun! Am zis :)

Niciun comentariu: