luni, 10 august 2009

Sugestie pentru Vodafone

Draga Vodafone,

Iti multumesc pentru mesaje. Stiu ca te gindesti la mine si la banii pe care ti-i datorez. Stiu ca mori de grija sa-ti recuperezi banii... si eu mor de grija pentru serviciile mele... Asa ca uite.. o sugestie.. in loc sa-mi trimiti milioane de mesaje inutile, in care sa-mi aduci aminte sa-mi platesc factura, ca-mi aplici penalizari, ca ma treci pe lista rau platnicilor etc etc etc... Ar fi mai simplu sa-mi trimiti un mesaj cu toate informatiile necesare pentru ca eu sa-ti pot face plata on-line. 

N-am timp sa ajung la ghiseu.. si traim in epoca web 2.0 sau chiar 3.0 sau care o mai fi. Se fac plati on-line.. n-ai auzit de ele inca? Comertul on-line a crescut si creste in fiecare luna. Si chiar imi este foarte simplu sa-ti fac plata online.. pe bune.. stau cu dosul pe scaun si te platesc si pe tine.. dar vezi tu, nu pot sa-ti fac plata fara anumite informatii esentiale.. codul clientului, numarul facturii si suma. Stiu ca toate informatiile astea sunt pe factura, dar.. ce sa vezi.. am ratacit nenorocita de factura.. pentru ca nu mi-o trimiti unde as vrea eu ci unde vrei tu.. si anume la adresa de unde am putut sa-ti dau dovada platilor facturilor de la utilitati.. Surpriza... situatia e mult mai complicata decit pare la prima vedere... Pentru ca nu locuiesc acolo.. si unde locuiesc e alt proprietar de drept.. si ar fi prea complicat sa-ti explic toate astea.. asa ca ar fi foarte simplu ca, decit sa-mi macini mie nervii si tie angajatii.. sa imi trimiti mesajele cu toate informatiile necesare..

Un mesaj de genul va aminitim ca s-a emis factura si va rugam sa o platiti nu e suficient! Mai rau ma frustrez.. ca nu mai am factura sau n-am intrat inca in posesia ei pentru ca n-am ajuns in locul de livrare... Hai sa ne ajutam.. si tu pe mine si eu pe tine.. chiar vreau sa am telefon.. chiar vreau sa platesc... Si tu vrei sa te platesc.. atunci fa-mi hatirul asta si spune-mi ce sa platesc..

Ai retinut? Imi trebuie codul de abonat, numarul facturii si suma.. eventual cu tot cu penalizari daca trece timpul.. Mai ales ca e un sofware cel care trimite mesajele, deci poate fi programat sa trimita ce vrei tu.. si ce-mi trebuie mie.. trebuie numai sa pui putin neuronu' la contributie si sa-mi faci viata usoara.. in asa fel incit eu sa fiu un client model.

Ce zici? Facem tirgul?

Multumesc anticipat... un client frustrat..

Un comentariu:

Ionut spunea...

Buna babel_me,
Ma surprinde postul tau pentru ca nu spune nimic despre MyVodafone. Eu nu mai am treaba cu facturile pe hartie de prin aprilie, platesc online prin MyVodafone. Ai acolo sectiunea "Factura mea", dai clic pe "Plateste" si se deschide un formular care contine toate datele facturii, incluziv codul de abonat, numarul facturii si suma. De fapt, nici nu trebuie sa completezi prea multe campuri pentru ca preia o parte dintre informatii din profilul tau (nume, codul de abonat etc).

Stii de ce ma surprinde postul tau? Faptul ca Vodafone a inceput transferul facturilor de pe hartie pe online inca de prin martie, iar Orange abia acum anunta ca o va face intr-un viitor apropiat. Deci la voda e poveste veche. Unii chiar injura vodafone pentru ca a renuntat la factura pe hartie.

Sper ca te-am ajutat sa scapi de frustrarea facturii. Raman altele, c-asa-i viata.