joi, 27 august 2009

Veni. Vidi. WHAT?!?

Am imbatrinit rau.. sau am imbatrinit bine. Acum vreo 10 ani ascultam Madonna.. mult.. imi placea. In continuare o admir pentru ca reuseste sa se reinventeze (de cite ori a facut-o oare.. cine mai stie) si sa nu-si arate virsta. C'mon.. exista pustoaice de 20 de ani care arata mai rau ca ea la peste 50..

Dar aseara.. nu aveam ce sa caut acolo, la concert. Sigur nu mai sunt in target.. asta tre' sa fie explicatia. Prea multe mixaje pentru gustul meu. Nici macar o singura melodie pentru sufletul celor de peste 30 de ani care se asteptau la altceva. Nu vorbesc acum de show, de spectacol, de dans, n-am cum sa comentez.. desi, daca ma intrebati pe mine.. au fost mult prea evidente momentele cind se ducea sa se schimbe.. Mai uitati-va voi prostanacilor la videoclipul asta (in care va mai transmit si niste mesaje asa, ca la idioti, sa fiu sigura ca intelegeti ce vreu sa zic aici) si io ma duc sa-mi schimb colantii.. Si daca tot n-ati inteles (Bukurest) ce vreu sa zic.. ia sa va zic si vreo doua vorbe.. despre o situatie care "has been brought to my attention" (vorba prietenei mele.. 'da' ce, e Regina Angliei? de i s-a brought to her attention?!?' - si pentru cine nu intelege de ce.. aceasta exprimare e foarte, foarte, foarte pretentioasa in limba cu pricina)... cum ca voi pe aici cam discriminati rromii.. si nu e bine ce faceti, ca sunt si ei oameni si au si ei drepturi (si daca ma huiduiti stati ca va zic si de gay, ca daca-i bag pe toti in aceeasi oala poate sunteti mai intelegatori si nu mai dati cu huo... si poate si cu vreun pahar cu apa.. sau vreun hot-dog... Ei?)..

Mi-a placut foarte, foarte, foarte tare Devil wouldn't recognise you.. cu aranjament, cu pian, cu ecran.. cu totul.. dar a fost prea putin.

Ce-i drept, muzica ei din ultima vreme nu m-a mai atins in mod special si probabil, daca as fi vazut un concert de-al ei macar la fiecare 5 ani incepind de acum 15, nu as fi fost atit de... nelalocul meu acolo.. Tocmai pentru ca muzica ultimilor ani nu m-a atins prea tare nici n-am avut asteptari foarte mari... dar ma as5teptam ca, avind in vedere ca n-a fost niciodata aici pina acum, sa cinte macar o melodie, daca nu chiar trei.. fara sa le mixeze, fara sa le reinventeze. OK.. nu mai e nici una din Madonnele care a fost de-a lungul timpului, asa cum - again prea evident - a explicat cu she's not me.. dar pentru unii dintre noi.. muzica aia e mai buna decit muzica asta..

So.. as fi curioasa sa stiu parerea celor din target pentru ca eu... sigur n-am fost.. Dar nici n-am fost la concert pentru ca "poate moare si asta si n-am vazut-o "...

So I guess Guano Apes it's more likely la virsta mea.. nu stiu ce sa zic..

Un comentariu:

Radu spunea...

Pare deja dupa ce am citit articolele scrise dupa concert ca multa lume este de aceeasi parere cu tine...cu noi toti...
T