joi, 23 februarie 2012

m-am bulversat.. am uitat..

Incerc de vreo doua zile sa mai scriu ceva.. si tot nu reusesc.. de data asta n-a fost neuronu' nehotarit, a fost o problema de program.. da' nu m-am prins pina azi.. cind m-am hotarit sa citesc ce tot bolborosea Google pe undeva cu niste mesaje care-mi erau adresate..

Ei.. pai dah.. Blogger no longer supports your browser (IE adica...) si daca aveti probleme va recomandam Goggle Chrome... be bune?!?.. Bine ati venit in marea familie...

Si mi-au schimbat si interfata pentru posturi.. hmm.. Nu stiu daca imi place, inca nu m-am obisnuit cu schimbarea, sunt inca in primele faze.. prin urmare astazi.. in loc sa scriu ce voiam sa scriu.. m-am bulversat.. am uitat... nici nu mai stiu ce voiam sa spun si... am scris aberatia asta.

Va trebui sa ma suportati pina ma obisnuiesc cu noua interfata si sa-mi adun din nou frinturile de idei..

Un comentariu:

Matei Bitea spunea...

o sa te obisnuiesti. astept.