luni, 19 martie 2012

ca de luni :)))

Sunt absolut convinsa ca daca ne-ar interesa mai mult parul din ochiul nostru, decit paiul din ochiul altuia.. am fi muuult, dar muuult mai relaxati si impacati.. si dincolo de asta, toate cred ca ar merge mult mai bine chiar si in tara asta...

Pentru ca suntem prin excelenta birfitori.. si circotasi.. si invidiosi..pentru ca in loc sa ne vedem de treaba noastra si sa o facem bine, ne plingem si judecam mai degraba cum isi face treaba cel de alaturi sau de la doua case distanta.. Nu, nu toata lumea e la fel.. Dar bine, cine sunt eu sa-mi dau cu judecatile de valoare in populatie?

Ne intereseaza mai mult de ce ala face asa.. si nu altfel, de ce scrie cind scrie, de ce citeste cind citeste, de ce doarme cind doarme, de ce... Intotdeauna iarba e mai verde de cealalta parte a gardului.. De ce oare ni se pare asa? In momentul in care faci o alegere, sa-ti traiesti viata intr-un anumit fel, o faci constient de toate... nu? Si de bune.. si de rele.. Ideal ar fi ca inainte de a face alegerea sa te gindesti daca-ti da cu plus.. Plusurile nu trebuie sa fie neaparat mai multe, dar trebuie sa fie importante pentru tine. Daca pentru mine este important sa fiu impacata si linistita cu mine, sa nu tresar daca suna cineva la usa, sa imi arunc hartia la cos sau sa traversez strada pe verde.. pentru ca asa ma simt eu bine.. atunci voi face alegerile care sa imi ofere acest confort.. In detrimentul unora care.. poate.. mi-ar fi dat altceva, dar mi-ar fi luat aceasta liniste a neuronului..

Depinde ce este important pentru fiecare....

Iaca.. uneori eu scriu.. Am texte pe care nu le-am publicat, desi sunt scrise de citeva zile.. sau luni.. sau ani.. uneori le vizitez si daca mi se pare ca le-a venit timpul, le arunc in pagina.. alterori le mai las sa coaca o vreme. Unele texte vin direct.. asa.. chinuie neuronul - acum total astenic - si nu se lasa pana nu ies la iveala.. Ideea e ca daca il chinuie, el oricum nu poate face altceva, asa ca prioritatea e sa nu mai fie chinuit.. Alteori.. se mai intampla sa programez texte.. sa apara aici cind vreau eu.. Acest cind vreau eu poate avea legatura cu o anumita data, sau zi sau ora... toate au semnificatie. Nu pentru cine citeste sau se nimereste, ci pentru mine..

Astazi este o zi frumoasa...


Niciun comentariu: