miercuri, 4 aprilie 2012

Idei pietrificate...

Pentru ca s-au aliniat planetele de asa maniera incat sa ajungem in faza de introspectie.. mai de placere, mai de nevoie.. m-am gindit putin (ce surpriza).. Sa-i multumesc oare mamei pentru infantilismul sentimental de care sunt capabila? Nu stiu ce sa zic.. probabil ca ea de fapt nu are nicio vina.. Nu-i asa? Adica suntem oameni mari, maturi, vaccinati etc etc.. trebuia sa ne vindecam de tarele copilariei, sa ne lecuim de problemele de 'printip' pe care le-am capatat in acele vremuri, ca adevarate persoane mature.. vaccinate.. etc etc..

Unii se duc la psiholog. Nu, n-am nimic impotriva.. doar ca eu n-am ajuns.. inca.. poate o sa ajung la un moment dat. Poate ar trebui sa ajung mai bine mai devreme decit mai tirziu.. sau poate n-o sa mai fie nevoie.. stiti cum se spune.. o greseala recunoscuta e pe jumatate iertata.. o problema constientizata e pe jumatate rezolvata.. Oare? Problema, evident, se gaseste in jumatatea nerezolvata..

Stiti povestea cu the stick and the carrot?.. ei bine.. the carrot au fost manifestarile de afectiune.. Faci ceva bine (adica mai exact cum vreu eu), iti arat ca te iubesc.. esti demna de asta.. meriti sa te iubesc.. Nu faci cum vreau eu/cum ma astept/cum trebuie... sa nu te vad in fatza ochilor...

Am dus-o mult asa.. poate prea mult ar spune unii. Undeva.. pe la stratul de foraj nr x probabil vom gasi si ideea (adinc inradacinata si poate chiar pietrificata).. ca nu pot genera astfel de sentimente in nimeni... daca nu la ea.. atunci cum la altii?... Acum.. nu ca as avea o problema foarte mare cu asta.. nu.. nu inca.. nu de tot. Ideea este ca de cind am sarit din patratul G9 fac multe lucruri reprobabile.. testez pina la limita si mai ales dincolo de ea rabdarea si sentimentele celorlalti. "Ma iubesti"? Nu te cred! N-ai cum! .. si daca fac asta ma iubesti?  Hmm.. dar daca fac chestia asta si mai nasoala? si atunci?.. Pina cind elasticul se rupe.. pentru ca.. nu-i asa.. fiecare are o limita a rabdarii... Si eu raman sa imi spun.. aha.. am avut dreptate :))) Astea sunt profetiile autoimplinite...

As vrea sa pot spune ca ma vindec.. nu.. nu ma vindec deloc. E o problema pe care o am de ceva vreme. Poate am avut perioade in care era mai putin vizibila, mai putin deranjanta... Acum?... acum e foarte activa..

Probabil perioada maniacala e pe cale sa se incheie si sa intram in perioada depresiva.. ea intotdeauna incepe cu zona de tranzitie numita introspectie in care mai descopar cite ceva despre mine.. In perioada depresiva sa nu va asteptati la semne de viata.. Sa ne auzim cu bine.. :)

Un comentariu:

Unknown spunea...

Mda !!! Interesant si totusi ... Avem intrebari !!! Daca ne limitam la teste as fi indreptatit sa stiu daca esti capabila la randul tau de a face fata cu brio propriilor tale teste!?! Iar logica ar fi cea care ar incerca sa ne arate ca e foarte usor sa fiu calau .......usor,linistitor si comod,al draqului de comod ca sa nu mai spunem ca Egoismul devine virtute in relatie si rabdarea celuilalt va fi conform contabilizarii tale (un neadevar )!!!si ar mai fi ceva ...... Cand ai timp sa te bucuri cu adevarat de EA??? De relatie ,in conditiile in care esti prea preocupata sa-i demonstrezi lui sau ei ca nu are dreptate in ceea ce spune??? Cand Iubesti -iubesti ! O faci si atat,nu ai timp de teste si alte lucruri decat doar....... In conditiile in care undeva ,cumva exista o frustrare mascata de interesul tau de a stii daca vei fi sau nu cu adevarat fericita ,abia dupa aia urmand sa iei o decizie ori atunci asta nu e IUBIRE de dragoste neputand fi vorba !!! Parerea mea .