joi, 5 aprilie 2012

Suntem perversi.. ce sa spun..

Doamnelor si domnilor.. daca mai aveati vreun dubiu.. uitati de el. Suntem eminamente perversi.. pentru ca cel mai accesat post al meu din ultima vreme.. sa spunem de anul acesta.. este.. ati ghicit "Trei". Oare pentru ca duce cu gindul la vreo three-some? nu stiu ce sa zic, dar pot sa spun ca am fost putin surprinsa, apoi intrigata de acest fapt. Adica la ce va asteptati? Sigur nu la vreo numaratoare inversa.. si pun pariu ca nici la subiectul respectivului post... ci la altceva..

Oare am dreptate?

Hmm.. am tinut sa mentionez acest aspect.. pentru ca  da.. ziceam ca ma paste o nenorocita de depresie, dar intre timp s-a facut mai cald afara si poate reusesc s-o pacalesc.. Am reusit si in trecut.. imi aduc aminte ca pe cea mai rea dintre ele am inecat-o. Am inecat-o in vodka.. Probabil de aceea nu mai pot sa beau vodka de vreo sase ani (ati ghicit.. era depresia post-partum) :))) pe altele le-am inchis in camera tacerii.. nu de alta, da' n-am ajuns la masa tacerii pentru ca ar fi trebuit sa trec de poarta sarutului si m-as fi afundat si mai tare..

Bine, ca de obicei sar de la una la alta.. in cunoscutul stil haotic.. si nu, nu-mi suiera gindurile-n cap ca trenurile... dar sunt cam haotica in ultima vreme. sa fie de la faza maniacala, de la astenia de primavara, de la inceputul de depresie?... Habar n-am dar nu-mi bat capul.

Deci... "Trei"... nu, nu se refera nici la vreo partida nebuna in trei, nici la viatza fericita de familie in trei, nici la o minune dureaza trei zile. Dar cred ca v-ati prins deja.. ceea ce ma amuza totusi este ca sunt multi care inca n-au descoperit despre ce este vorba si curiozitatea ii mana de la spate.. Ma si gindesc la mimica de dezamagire pe care o stirneste textul.. si totusi :))) maxim trei luni, da!?

Niciun comentariu: