marți, 3 aprilie 2012

A venit primavara.. cu deliciile ei

Cit am asteptat-o.. toti cred ca am asteptat-o.. si ea de obicei vine cu o serie de delicii... despre unele am mai scris (de fapt.. acelea sunt deliciile de vara). Am si eu citeva idei.. putine si fixe, dupa cum spuneam.

Mai tineti minte - lenjeria intima de culoare alba, French la picioare - ar trebui interzise prin lege.. cred eu..

Si mai e ceva care imi agaseaza neuronul astenic. Stie toata lumea ca imi plac pantofii.. adica pe bune acum.. am zeci de perechi.. doar cu toc in fatza n-am inca, in rest.. de toate. Vine primavara.. bine-mi pare.. pot sa-mi scot pantofii la plimbare.

Asa ma gindesc eu, dar asa se gindesc si armatele de doamne si domnisoare care au sarit din cizme direct in pantofi cu tocuri de 12-14 cm.. Tocurile foarte inalte NU sunt pentru oricine! Chiar nu sunt! Ori stii si poti sa mergi pe ele, fara sa arati ca si cum te-ai impiedica la fiecare pas, fara sa-mi lasi senzatia ca te prabusesti in genunchi la fiecare pas (am asa o senzatie ca merg in genunchi persoanele astea), ca te cam string, ca poate n-a fost cea mai buna idee pe care o puteai avea cind ai cazut din pat de dimineata, ori nu stii si nu poti si atunci nu-i porti!

Exista solutii, pe cuvint ca exista.. Nu sariti direct in pantofii cu toc de 12. Stiu ca e tentant (si mie mi-e dor de ei), dar.. dupa atitea luni cu talpa plata.. are si piciorul nevoie sa se obisnuiasca cu noua pozitie.. sa se reorganizeze centrul de greutate. pen' ca daca nu stiati.. va spui eu.. pe tocuri vi se schimba centrul de greutate, de aici imaginea apocaliptica dezaxata.. Deci.. nu sariti direct in cei mai inalti pantofi pe care ii aveti in garderoba, luati-o usor.. incercati cu 5.. apoi cu 8 cm.. treceti si prin 10 cm daca e cazul.. si peste vreo 2-3 saptamani.. puteti si cu ultima achizitie de 14.. Cu gratie si eleganta!

Sau exista varianta in care va opriti la o dimensiune comoda pentru voi... Nu e obligatoriu sa purati 12cm! chiar nu este.. si un toc de 10 poate sa arate foarte bine daca stii sa-l porti si daca ti se potriveste. Deci.. varianta a doua este ca, in timp ce gradual treceti la tocuri din ce in ce mai inalte sa va opriti la un nivel inferior celui de la care totul incepe sa devina un calvar.. atit pentru voi cit si pentru cei din jur.. imi zgarie retina si sunt convinsa ca nu numai mie.. O sleampata care isi taraste picioarele in niste pantofi absolut superbi face un deserviciu.. si pantofilor si ei.. N-o sa-i mai vada nimeni.. toata lumea se distreaza.. Deci.. daca puteti sa mergeti normal (oarecum, adica sa intindeti genunchii si sa nu aveti toate manifestarile de mai sus e ok inaltimea tocului)...

Mai exista varianta sa fi incercat si incercat si incercat din nou si sa nu puteti purta nimic peste 5 cm... nu-i bai! exista pantofi frumosi si cu toc de 5 sau mai mic! Gama larga de produse.. Daca nu poti.. de ce sa te chinui? obisnuieste-te cu ideea si make the best of what you can...

Si desigur.. exista varianta mersul pe branci din cauza de gravitatie si lipsa de simt al ridicolului.. de care ne amuzam noi.. astia care stam pe margine si doar ne uitam...

Nu-i asa ca e o primavara frumoasa? :))))

3 comentarii:

Izolatiefonica spunea...

HTTP://www.izolatiefonica.blogspot.ro

Primavara vine cu preturi mici la izolatie fonica

Unknown spunea...

Primavara vine cu oferya de sosete reciclate si chiloti second hand !!! :))) have a nice day:))))

Unknown spunea...

Scuze ! Incercam o gluma la comentul de mai devreme al celui cu izolatia ! E clar,omul a citit tot :))) revenind la sfaturile tale ptr doamne si domnisoare.......constat i incapatanare fara limite !!!! De ce ,incapatanare????? Poate ptr faptul ca unele dintre voi au habar de ridicol asa cum avea habar personajul lui margineanu din piesa (ma iubeste ,femeile) despre distictie !!! Primavara etaleaza in afara de ghiocei si primele cretine cu pretentii de doamna si primii retarzi cu pretentii de jmecheri.....la.barbati nu e mare lucru sa.fii domn,trebuie sa.fii.musai smecher :)))) in rest.....??? Ne amuzam de prostia si de auto flagelarea voastra !!