joi, 23 mai 2013

Gri...

Pfuu... primavara.. si eternul proces de schimbat hainele.. alea de vara scoase de la naftalina, revizuite in lumina starii sufletesti.. impartite pe caprarii.. pe astea le port, pe astea poate, pe astea niciodata (ce naiba a fost in capul meu?!?)...

Stiti cum e, nu trebuie sa explic, fiecare trece prin chestia asta.. primavara si toamna... "transhumanta" garderobelor..  Nu despre asta voiam sa vorbesc... ci despre... surpriza.. culori...

Am constatat cu surprindere ca eu, care am fost, credeam ca sunt si voi fi o adepta a non-culorilor... am garderoba plina de chestii gri.. adica acea chestie nedefinita.. lipsita de personalitate si de viata... care te baga in letargie si te indeamna sa-ti ascunzi trairile.. sau sa nu le ai..

Fara sa-mi dau seama totul s-a facut gri.. de la haine.. la viata.. la sentimente... griul a inundat totul, ca o apa murdara... E culoarea nici asa.. nici altminteri... stare care nu m-a caracterizat niciodata.. atitudine care mi s-a parut mereu nepotrivita.. si totusi... a acoperit usor, usor, centrimetru cu centimetru totul.. si nefiind bagata in seama la interior.. s-a manifestat exterior.

Nu, n-o sa-mi arunc hainele gri.. sau cel putin nu inca.. ma reprezinta... poate la toamna sa am alte ginduri cu ele.. dar.. era doar o constatare..

Niciun comentariu: