marți, 2 aprilie 2013

Old dog.. new tricks?... Neah...

In 2009 imi faceam acest test de personalitate... vi-l recomand daca vreti sa mai aflati cite una, alta despre voi... Un ochi rade.. unul plange.. stiti cum e.. adica nu e usor sa constientizezi faptul ca din 100 de oameni tu esti singurul care percepe lucrurile intr-un anumit fel.. Atunci spuneam ca "toti sunteti ciupiti de molii".. evident.. era o gluma amara..

Oamenii se presupune ca se schimba in timp.. Desigur.. se schimba, dar eu nu cred ca se schimba esential.. Un introvert nu va deveni in vecii vecilor extrovert.. oricate cursuri de dezvoltare ar urma si oricate lectii de viata ar primi... Daca e genul intuitiv.. isi va asculta intuitia mereu.. sub orice forma.. uneori in detrimentul realitatii palpabile.. realitatea lui va fi mereu alta...

Dupa patru ani m-am intalnit, intamplator, cu acelasi test... n-am fost surprinsa sa constat ca nu m-am schimbat..

E ciudat sa te gindesti ca totusi oamenii nu gindesc si nu vad lucrurile ca tine.. caracteristicile generale sunt cu atit mai rar intalnite la femei... Mda.. eu si cei doi neuroni.. Roboti fara sentimente.. care au o mare problema cu partea emotionala a lumii... sau cel putin asa par (desi se pare ca nu-i chiar asa.. dar.. pentru ca nu ajuta la nimic sa te plangi.. nici nu o faci..)... care au putini prieteni, dar nici nu simt nevoia de prea multi ... care sunt niste parinti jalnici (dar nu de tot..)... cu probleme din cele mai diverse... si care au mari dificultati in zona relationala...

Pana la urma.. fiecare dintre noi trebuie sa traiasca cu el asa cum e, nu?.. :)))) Sa nu spuneti ca nu v-am zis :)))

"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."... Harlan Ellison

Niciun comentariu: