marți, 16 aprilie 2013

Unde zacea futurologul..

Citesc in ultima vreme din ce in ce mai des despre "wine bars" in Bucuresti.. despre cum au devenit ele ultima fitza in materie de iesit...

Pai.. nu stiu ce sa zic.. de cind scriam eu despre asta au trecut asa.. vreo doi ani... sigur.. pe vremea aceea existau doua bucati wine bars in Bucuresti, de atunci.. s-au mai deschis citeva..

Ma bucura totusi ca s-a mai renuntat la traditionala bere si s-a trecut la savurarea unui pahar de vin..

Pina acum.. cele doua idei de potentiale afaceri pe care le-am avut de-a lungul timpului... si care au ramas la stadiul de idei din pricina de lipsa de fonduri.. merg destul de bine pentru altii.. ceainarii si wine bars :))))

Prin 2010 (deci cu un an mai devreme), cind m-am lasat subit de carne, aveam problema ca nu prea aveam ce manca prin restaurante.. adica in afara de cartofi prajiti, pilaf sirbesc, eventual niste legume obosite la gratar sau scaldate in ulei (calite cica) si vesnicele salate de muraturi, asortata sau de varza.. si poate un cascaval pane.. nu prea era oferta.. sa va explic cum e plin acum de restaurante care mai de care mai raw-vegan (asta pentru a ajunge in extrema nemincatorilor de carne)?

Ar mai fi si ceaiul.. de vreo sapte ani nu mai beau decit o cafea pe zi.. apoi m-am obisnuit sa beau ceai.. si tot de atunci beau ceai verde.. ete nah.. pai nu e bautura miraculoasa a anului sau a secolului?!?.. Mie imi place si ceaiul alb.. Ce-i drept e mai putin cunoscut (pentru moment)...

Pai.. sa va explic.. acum fac sport acasa.. mi se pare foarte.. dar foarte convenabil.. fac atunci cind am chef, cum am chef.. nu tu drum si respectiv nervi ca nu gasesti loc de parcare, nu tu dusuri comune, mirosuri ale altora, inghesuiala in sala etc.. Am diverse programe (asa ca nu ma plictisesc.. sau daca ma plictisesc imi iau altul)... toate programele pe care le am (pe viata) nu costa nici cit jumatate din abonamentul la sala pe un an... sa va mai spun?... Desigur.. nu socializez cu nimeni.. dar nici nu cred ca asta e scopul cind mergi la sala (decit daca intr-adevar asta ti-e scopul cind mergi la sala)... adica n-as avea timp si chef sa socializez nici daca as putea.. pentru ca atunci cind fac sport.. fac sport si gata.. 40 de minute nu moare nimeni daca nu vorbeste (daca faci cum trebuie nici nu prea poti nu-i vorba)... Proprietarii de sali de sport sa nu se impacienteze insa.. nu cred ca vor avea cu adevarat probleme.. sau..? :)))


Niciun comentariu: