luni, 1 aprilie 2013

Desi e 1 aprilie.. nu e chiar o pacaleala :)

Stiti cum unele carti te gasesc din intamplare.. cind ti-e lumea mai draga. Se poate spune ca asta mi s-a intamplat si mie.

E o carte pentru barbati.. bine.. barbatul din mine a considerat ca nu exista pe lumea asta prea multe lucruri doar pentru barbati, asa ca.. si mai ales cind e vorba de carti.. cartile sunt pentru toti. Probabil lumea ar fi mai buna daca am face multe lucruri.. probabil si eu as fi mai buna daca as face multe lucruri, dar nu sunt.. nici eu, nici lumea.. mai bune.. si nici nu facem acele"multe lucruri" care sa duca la asta.

Ce o sa fac insa.. este sa va dau si voua aceasta carte.. scrisa de un domn numit David Deida (nascut Greenberg) :)))   Calea barbatului superior (in romana, desi traducerea e putin trasa de par) si The way of the Superior Man (in engleza.. suna putin mai bine).

Acum.. sa ne intelegem.. barbatii se pling de cind ma stiu ca nu inteleg femeile (ei se pling de asta dintotdeauna, dar nu eram eu... ca sa zic asa... pe aici sa constientizez chestia asta..) si exista diverse explicatii, care mai de care mai documentate. Exista si explicatia acestui domn..

Acum.. sa nu ma intelegeti gresit.. daca lumea ar fi plina de barbati superiori n-am mai avea loc noi restul.. muritorii de rind.. dar din cind in cind e bine sa ai o noua perspectiva asupra lucrurilor. Eu am avut niste "aha moments".. in ceea ce ma priveste... O recomand mai ales femeilor care se simt "barbate" :)))) pentru ca.. nu se stie.. poate nu e 100% vina lor sau structura lor interioara.. uneori te irita lucruri si nu stii prea bine de ce.. acest domn incearca o explicatie.. e plauzibila.. Cu cit te gindesti mai mult la ea, cu atit devine mai clara... daca pe alocuri pare plictisitoare si trasa de par.. chestia asta cu misiunea barbatului pe pamant.. eu cred ca cel putin capitolele despre cum percep femeile lumea si cum reactioneaza la ea.. pot fi o lectura mai mult decit interesanta..

Pe cit poate fi de interesanta pentru femei (dar si pentru barbati.. macar capitolele pe care le pomeneam mai sus)... cartea poate fi o pacoste pentru barbati (mai ales daca o citesc femeile din viata lor...) :)))))

Barbatii probabil vor considera ca e vorba de baliverne (pai imi spune mie un neica nimeni cum sa-mi traiesc viata?!?)... Nu.. partea a doua.. cea cu sexul nu e neaparat scopul si durata vizitei mele in aceasta carte.. dar... e o lectura interesanta.. macar ca perspectiva... :)))) Eu am sarit cu gratie peste introducere... :)))

Niciun comentariu: