marți, 26 martie 2024

Bărbații și barba...

Ce se întâmplă, domnilor? Adică... ok.. nu m-am mai uitat în jur de câțiva ani.. buni probabil... dar acum.. când mă uit în jur văd numai bărbați cu barbă.. cu chelie, cu păr, tineri, mai în vârstă.. mai supli spre slăbănogi, sau mai solizi spre obezi... toti... sau în proporție de 95,5% au barbă... de două zile.. de 5 zile.. cu model, cu codițe, cu ceară și pieptăn, sau perie asociate... ce se întâmplă? 

Adică e atât de greu să te bărbierești? În timp ce ai pretenția ca eventual ea... să fie dusă la cosmetică săptămânal... tu nu mai poți să mânuiești lama?!?... e prea complicat... prea multă energie consumată? A rămas singuru atuu al masculinității?!?... WTF... 

Eventual ea trebuie să fie ca scoasă din cutie și cu trei diplome... iar tu... în loc să-ți mobilezi mansarda... stai să-ți aranjezi barba.. cu perie.. cu ceară.. și neapărat să o timmezi săptămânal.. r u for real?!?...

Poate reușește cineva să îmi explice.. până acum ceva vreme nu mă interesa și n-am băgat de seamă, dar acum văd... la tot pasul... 

Niciun comentariu: