miercuri, 27 martie 2024

Pe bune?

 

Unii oameni nu-și asumă propria viața... nu-și sumă propriile trăiri... se simt bulversați… și mai să găsesc vinovați pentru asta. But who am I to judge?!?... Wow.. life is so fucking amazing!... you are amazing.. she is amazing… You freaked out… and that's that...

Spunea cineva că pe la 45 – 50 bărbații se confruntă cu propria lor imagine ideală.. adică ce credeau ei că vor fi la vârsta asta (când erau tineri evident)… și cu cât diferența e mai mare, cu atât acțiunile pe care le întreprind vor fi mai dramatice.. Dar hei… vârsta e doar un număr, așa că se poate întâmpla și mai devreme.. și mai târziu…

Pleacând de la … 

Mă duceam spre birou în mașina (eventual chiar mașina de serviciu) pe care am lăsat-o parcată oarecum în trafic pentru că nu mai suportam (traficul), m-am dus la gara și m-am suit în primul tren… și nimeni n-a mai auzit de mine câțiva ani.. până am revenit și sunt zen… că am fost în Anzi… în Tibet sau Nepal… sau am o nevastă la Văscăuți, cu care am o grădină și o livadă… the simple things in life… sau eventual sunt instructor de meditație transcedentală 😊))) pe bune?

Sau… într-o zi… pe când iubita/prietena/partenera/consoarta mea era la job … mi-am făcut bagajele și am plecat… că nu mai suportam.. n-am spus nimic despre asta până acum, am suportat stoic și neînțeles tot... dar… consider că s-a împlut paharul și nu mai rezist, deci fuck it… pe bune?

Sau.. te iubesc să moară veața mea, dar… am nevoie de o pauză… pentru că habar n-am cine sunt și ce vreau de la veață… mi-am dat seama că nu mi-am trăit tinerețile... vreau să mă regăsesc... eventual să-mi trăiesc copilăria ratată… Pe bune?

Sau… îți mulțumesc, cu recunoștină, m-ai ajutat să-mi tratez diversele răni.. ai fost alături de mie și m-ai susținut când eram praf.. eventual cât mi-am revenit după fosta... dar acu' mi-am revenit și mă pot descurca și singur, mami… Dar vreau să păstrăm legătura și să fim prieteni, ca nimeni nu mă înțelege ca tine… Pe bune?

Sau.. nu mă mai simt înțeles, iubit, apeciat, și nici nu mai vrei să faci sex, deși eu sunt dispus și disponibil în fiecare zi, oricând.. că doar am pus mâna pe tine și ți-am zis că vreau sex… și tu tot vorbești de conexiune.. (wtf is that?…) păi nu ne conectăm când eu îți flutur steagul și îți arăt că am chef de sex?!?… uite.. gigica de la contabilitate, cu x ani mai tânără îmi soarbe vorbele.. mă consideră un zeu în carne și oase.. clar e sufletul meu pereche.. nu știu cum de nu mi-am dat seama până acum... Pe bune?

Sau… îți scriu de 15 ani.. periodic…… după ce te-am mințit, amăgit, aburit, lăsat cu ochii-n soare, … și îți spun cum tu ești femeia mea… cu F mare… și mai mult…. Mi-ai distrus viața… că te-ai apucat să-i răspunzi nevesti-mii la mesaje… Pe bune?

Sau… simt că este o conexiune foarte puternică între noi și te iubesc, dar am atâta iubire de dat încât mi se pare nedrept să mă limitez.. și să-i limitez și pe ceilalți de la a primi acest fluviu de iubire care izvărăște din mine… Pe bune?

Sau... e bine să ai o relație stabilă, să fie cineva care mă ascultă și mă înțelege.. căreia să-i pot plânge pe umăr și care să mă îmbărbăteze.. că doar e puternică și capabilă.. dar parcă totuți as vrea să văd și ce se mai întâmplă pe Tinder.. sau Bumble.. sau cine știe pe ce Messenger... să simt fluturi în stomac și furnicături pe ceafă... Pe bune? 

Sau... dar iubito, nu e nimic între mine și x... păi dacă voiam să fie.. era demult.. nu e nimic, doar mai flirtăm și noi nevinovat la o cafea din când în când.. am și eu senzația că nu sunt chiar implicat în relație cu totul.. că uite.. când vreau am o portiță de scăpare.. Pe bune?!?

Sau... aș vrea copii și o familie... dar nu am găsit până acum sufletul pereche, deși eu sunt familist convins.. și responsabil.. și asumat... dar nah.. n-a fost să fie până la vârsta asta... și oricum... care e problema, Anthony Quinn a făcut copii la 80 de ani... Pe bune?!?

Sau.. iubito, am stat 18 ani împreună.. nu ne-am căsătorit și nici n-am întemeiat o familie.. că.. eu n-am fost pregătit.. acum nici nu mai putem.. că a curs prea multă apă pe Dâmbovița... tu ai ajuns la menopauză.. dar am avut câțiva ani frumoși... sigur o să găsești pe cineva mai potrivit... și eu... eu o să sufăr și o să caut și eu... neconsolat... să-mi fac și eu o familie... Pe bune?!?

Dar… bărbații nu au nevoie de terapie. Nu... aia e pentru cei slabi de înger... pentru cei care nu mai știu să-ți trăiască viața și au nevoie de ajutor.. pentru alții.. de fapt pentru... ele... Ele au nevoie de terapie.. ele.. pentru că nu înțeleg... ele pentru că înteleg.. ele ca să înțeleagă mai bine... și în general... ele.. încă de la Adam și Eva încoace.. doar știm cu toții asta... pe bune?!?

PS: acest post este un pamflet și trebuie tratat ca atare.. în plus... poate fi completat cu nenumărate alte povești... care.. undeva, cândva.. i se pot întâmpla oricui...

 

 

Niciun comentariu: